1911 Firearm Addicts banner

Cabot Guns

3.7K views 37 replies 24 participants last post by  PhilaPop  
#1 ·
Ik wil dat mijn volgende grote aankoop een Cabot wordt. Ik kan niet kiezen tussen de National Standard en de Vintage Classic. Ik denk dat beide fenomenaal zijn! Laat je horen en laat me weten wat je ervan vindt.

#3 ·
Ik had een Gran Torino in 9mm. Het was een erg soepel en nauwkeurig pistool. Ik hield van alles eraan, behalve de hoogglans gepolijste vlakken. Ik was ZO bezorgd over een kras dat ik het pistool bijna nooit gebruikte. Mijn broer heeft een klassieke vintage en ik heb besloten dat als/wanneer ik er een andere koop, deze een afwerking zal hebben die de slijtage verbergt of zelfs accentueert, zodat het pistool meer gebruikt zal worden. Niet dat dat u zult zijn, maar zeker een vraag voor uzelf. Zult u een gepolijst roestvrijstalen pistool gebruiken en u geen zorgen maken over de slijtage? Het antwoord kan u helpen beslissen. Hoe dan ook, uitstekende pistolen!

#14 ·
Ik ben dol op mijn Vintage Classic, geweldige schutter, pasvorm en afwerking ongeëvenaard, de beste .45 die ik ooit heb gehad. Ik denk dat je met beide niets verkeerd kunt doen. View attachment 1561205
Ik vind het geweldig hoe dat pistool eruit ziet met dat leer!

#19 ·
Ik had momenteel 2 Neros en een Insurrection besteld. Vroeger was ik een Wilson-man, maar ik denk dat ze te groot worden voor hun broek. Je kunt niet fout gaan met een Cabot.
Ik hoor hier periodiek kritiek op WC. Ik heb er een paar en ben er blij mee. Maar ik ben benieuwd naar opmerkingen over waarom mensen problemen met hen hebben. Dat kan me helpen bij toekomstige aankopen. Bedankt.

#13 ·
De Vintage Classic is een zeer populair model en het is een geweldig uitziend pistool. Voor mij heb ik de voorkeur voor de National Standard, de slede is hoogglans gepolijst en het pistool schiet geweldig. Ik zou zeggen dat de Nat'l Standard, Vintage Classic en de Gran Torino allemaal ongeveer hetzelfde schieten, pasvorm en afwerking zijn uitstekend op alle, en de betrouwbaarheid is uitstekend. Het zijn allemaal Cabots, geen enkel model is "beter" gemaakt of schiet "beter" dan de andere. Het is een kwestie van smaak, welke spreekt u het meest aan?

IMHO, ik denk dat de mooiste, "minst" dure Cabot die er is... de Gran Torino is. Het was de eerste Cabot die ik ooit zag die me deed zeggen: "Verdomme, ik wil (ik heb) er een van die!" Het is een prachtig pistool en het is een paar honderd minder dan de Vintage Classic. Ik voorspel dat elke Cabot die je koopt, je geweldig zult vinden, en het zal ook niet je enige Cabot zijn :) Hier is de mijne, en trouwens, ik schiet er vrij vaak mee, het is een schutter...

Image

Image

#24 ·
De aandacht voor detail, de afwerking en de stijl van de Insurrection zijn zo aantrekkelijk.

#27 ·
Wat zeg je van een bedrijf dat dit doet met een 1911?
View attachment 1561590
View attachment 1561589
De sterren zijn al heel vaak op het forum besproken. Samenvattend: sommigen vinden ze mooi en anderen niet. Als de sterren je tegenhouden om een Cabot te kopen, kun je naar mijn mening tegenwoordig bij de meeste modellen een andere trekker bestellen. Persoonlijk vind ik de sterrentrekker mooi.

#38 ·
Ik bezit 3 Cabot's. Belligerent Nero, Insurrection en een Jones. Allemaal fenomenale wapens. Ik heb de CEO van Cabot een paar keer ontmoet en hij is volledig toegewijd aan zijn bedrijf en de kwaliteit van zijn wapens. Kies wat je aanspreekt en aarzel niet.
@StrapR50, Wow, dat is een verzameling. De Belligerent Nero is een geweldig wapen.

Ik heb een rondleiding gehad en tijd doorgebracht met de eigenaar en veel van de medewerkers. Ze zijn allemaal toegewijd om het best mogelijke werk te leveren, het zijn echte ambachtslieden. Alle Cabots zijn fenomenaal, kies een stijl die je leuk vindt en koop dan over 6 maanden een andere, herhaal het proces, enzovoort... De enige beslissing die je moet nemen is: welke koop ik als eerste?