Ik wil dat mijn volgende grote aankoop een Cabot wordt. Ik kan niet kiezen tussen de National Standard en de Vintage Classic. Ik denk dat beide fenomenaal zijn! Laat je horen en laat me weten wat je ervan vindt.
Zou er ongeveer zo uitzien als deze s103:Ik heb altijd al een nationale standaard in een zwarte DLC-afwerking willen zien. Als ik er een in 45 zou vinden, zou ik hem kopen.
Ik vind het geweldig hoe dat pistool eruit ziet met dat leer!Ik ben dol op mijn Vintage Classic, geweldige schutter, pasvorm en afwerking ongeëvenaard, de beste .45 die ik ooit heb gehad. Ik denk dat je met beide niets verkeerd kunt doen. View attachment 1561205
Ik hoor hier periodiek kritiek op WC. Ik heb er een paar en ben er blij mee. Maar ik ben benieuwd naar opmerkingen over waarom mensen problemen met hen hebben. Dat kan me helpen bij toekomstige aankopen. Bedankt.Ik had momenteel 2 Neros en een Insurrection besteld. Vroeger was ik een Wilson-man, maar ik denk dat ze te groot worden voor hun broek. Je kunt niet fout gaan met een Cabot.
Ik denk dat je zult merken dat het het wachten waard is.Dat is een schoonheid. Wacht nog steeds geduldig op mijn opstand.
De sterren zijn al heel vaak op het forum besproken. Samenvattend: sommigen vinden ze mooi en anderen niet. Als de sterren je tegenhouden om een Cabot te kopen, kun je naar mijn mening tegenwoordig bij de meeste modellen een andere trekker bestellen. Persoonlijk vind ik de sterrentrekker mooi.Wat zeg je van een bedrijf dat dit doet met een 1911?
View attachment 1561590
View attachment 1561589
De VC is echt heel mooi en waanzinnig duurzaamIk wil dat mijn volgende grote aankoop een Cabot is. Ik kan niet beslissen tussen de National Standard of de Vintage Classic. Ik denk dat beide fenomenaal zijn! Doe mee en laat me weten wat je ervan vindt.
@StrapR50, Wow, dat is een verzameling. De Belligerent Nero is een geweldig wapen.Ik bezit 3 Cabot's. Belligerent Nero, Insurrection en een Jones. Allemaal fenomenale wapens. Ik heb de CEO van Cabot een paar keer ontmoet en hij is volledig toegewijd aan zijn bedrijf en de kwaliteit van zijn wapens. Kies wat je aanspreekt en aarzel niet.