1911 Firearm Addicts banner

Chen Magwell

6.9K views 38 replies 31 participants last post by  BrowningsWrath  
#1 ·
Verslaafden van lange tijd, waarom geven zoveel mensen de voorkeur aan deze magwell? Zijn er niet een paar andere goede? Bedankt

#2 ·
Het gen-twee model, dat erop gelast is, geeft je IMHO het beste van alle werelden, een grote opening om het pistool te voeden en voegt ook niet veel grootte toe aan het pistool, dus het is nog steeds verborgen.

#5 ·
Het gen twee model, dat is gelast, geeft je naar mijn mening het beste van alle werelden, grote opening om het pistool te voeden en voegt ook niet veel grootte toe aan het pistool, dus het is nog steeds verborgen.
De Gen2 is een indrukwekkend stuk bewerking en design -- volledige trechteropening zonder extra lengte.

Check me hier: ik dacht dat Gen1's gelast zijn, maar niet Gen2's?

#3 · (Edited)
Ik gebruik de S&A over het algemeen op action pistol-pistolen waar een magwell geschikt is, en ik wil niet de volledige gamer-behandeling van een Dawson-eenheid (meestal IPSC-model in plaats van de ICE) of techwell. Ik waardeer de extra grip van de S&A op de achterkant. Dat gezegd hebbende, de Chen SI is eleganter vormgegeven, van binnen en van buiten. Het geeft je een meer gevormd binnenprofiel om te raken. Ik bezit een paar SI-magwells, maar ze zijn momenteel niet op wapens gemonteerd. De EGW tweedelige (en Dan Wesson) is redelijk ondersneden en de Nighthawk heeft een zware, afgeronde kont, dus je gebruikt daar wat gripoppervlak. Elk van de bovenstaande zou over het algemeen baat hebben bij een goede wapensmid-blend-klus als ze voor het leven van het wapen aan het wapen zijn gewijd.

Mijn draagwapen heeft een Chen MaxBevel MSH, die ik erg ben gaan waarderen voor een draagwapen waar ik niet de extra lengte wil. Het is nog steeds een wapensmid-pasvorm (en opnieuw afwerken vereist) optie, maar als je het wapen al naar een smid stuurt, is het niet zo duur als de Chen Gen1/Gen2 en behoud je de standaard grip.

#17 ·
De Chen Shooter geĂŻnstalleerde magwell - ziet er geweldig uit en tot nu toe heeft hij zich gecombineerd met elke pistool waar ik er een op heb gezet.
Kan er niet genoeg goede dingen over zeggen. Ik ben een NH Falcon magwell-man, maar voor een pistool dat achteraf wordt toegevoegd, is Chen SI mijn favoriet.

#7 ·
Gen 1 is een las-op, wapensmid-pasvorm.
Gen 2 is een insteekpassing, op zijn plaats gehouden door de verplaatste MSH-pin, ook wapensmid-pasvorm.

De door de schutter geĂŻnstalleerde magwell is een MSH-vervanging die de lengte van het pistool verlengt. Mensen geven de voorkeur aan Stans onderdeel vanwege de superieure pasvorm en afwerking, een enorme opening, prachtige checkering en een mooie ronde kont. Voor dit type magwell is het gemakkelijk een publiekslieveling.

#13 ·
Ik verveelde me een tijdje geleden en speelde met mijn Gen2 met verschillende magazijnen en bodemplaten.

Veel mensen zijn dol op de door de schutter geĂŻnstalleerde Magwell. Misschien biedt Dan Wesson ze af fabriek aan? Ik zie er in ieder geval veel op DW-pistolen op GB...

Je kunt niet fout gaan met onderdelen van Stan

#21 ·
Verslaafden van lange tijd, waarom geven zoveel mensen de voorkeur aan deze magwell? Zijn er niet een paar andere goede?
Ik heb een Chen Gen II magwell op mijn Ed Brown 9mm die ik gebruik in IDPA ESP. Ik gebruik McCormick 10-schots magazijnen met de Dawson base pads. Omdat de Chen de grip iets verkort, is er geen probleem met de base pads. Ze steken wel iets meer uit door de kortere grip van de Chen, maar ik vind het prettig voor een positieve plaatsing, vooral in competitie.

#22 ·
Stan maakt prachtige onderdelen. Enige negatieve punt van de G2 is het gebruik van een hoofdveer van een officier. Ik ben daar geen grote fan van.

• Like
Reactions: Chuc
#24 ·
Ik heb ze op mijn Compacts. De afgeronde bodem past gewoon beter in mijn hand en zorgt voor een natuurlijkere richtpunt voor mij. Het zijn kwaliteit onderdelen. Nighthawk en Wilson maken ook magwells met afgeronde bodem, en ik heb een zwarte Wilson aluminium die ik een tijdje heb gebruikt, maar je betaalt er meer voor, voor dezelfde basisvorm en kwaliteit. Toch zijn ze ook een goede keuze voor een volledig stalen pistool waarop je wat gewicht wilt besparen.

#27 ·
Ik heb ze op mijn Compacts. De afgeronde bodem past gewoon beter in mijn hand en zorgt voor een natuurlijker richtpunt voor mij. Het zijn kwaliteit onderdelen. Nighthawk en Wilson maken ook magwells met afgeronde bodem, en ik heb een zwarte aluminium van Wilson die ik een tijdje heb gebruikt, maar je betaalt er meer voor, voor dezelfde basisvorm en kwaliteit. Toch zijn ze ook een goede keuze voor een volledig stalen pistool waarop je wat gewicht wilt besparen.
Waar ik er een kan vinden, en elke site controleer en ik heb geen geluk!!

#25 ·
De Gen 2 is een compleet ander beest dan de SI of zelfs de Gen 1. Het voegt geen extra lengte of breedte toe aan het pistool.

#26 ·
Ik heb de SA omschreven zien worden als 90% van de functionaliteit voor 20% van de kosten.

Maar ik heb de Chen op verschillende pistolen en het is de beste magazijntrechter die je kunt kopen voor een werk- of dienstwapen. Het is gemakkelijker om magazijnen te strippen dan met de SA, de geometrie is iets soepeler bij het voeden, en het ziet er gewoon geweldig uit. Natuurlijk kost het een hoop en moet je je grepen opnieuw profileren.