Verslaafden van lange tijd, waarom geven zoveel mensen de voorkeur aan deze magwell? Zijn er niet een paar andere goede? Bedankt
De Gen2 is een indrukwekkend stuk bewerking en design -- volledige trechteropening zonder extra lengte.Het gen twee model, dat is gelast, geeft je naar mijn mening het beste van alle werelden, grote opening om het pistool te voeden en voegt ook niet veel grootte toe aan het pistool, dus het is nog steeds verborgen.
De Chen Shooter geĂŻnstalleerde magwell - ziet er geweldig uit en tot nu toe heeft hij zich gecombineerd met elke pistool waar ik er een op heb gezet.
Kan er niet genoeg goede dingen over zeggen. Ik ben een NH Falcon magwell-man, maar voor een pistool dat achteraf wordt toegevoegd, is Chen SI mijn favoriet.
Voor Compactuit voor de foto. Ik denk erover om de SS op mijn NH Classic te zetten View attachment 1032247
Ik heb een Chen Gen II magwell op mijn Ed Brown 9mm die ik gebruik in IDPA ESP. Ik gebruik McCormick 10-schots magazijnen met de Dawson base pads. Omdat de Chen de grip iets verkort, is er geen probleem met de base pads. Ze steken wel iets meer uit door de kortere grip van de Chen, maar ik vind het prettig voor een positieve plaatsing, vooral in competitie.Verslaafden van lange tijd, waarom geven zoveel mensen de voorkeur aan deze magwell? Zijn er niet een paar andere goede?
Waar ik er een kan vinden, en elke site controleer en ik heb geen geluk!!Ik heb ze op mijn Compacts. De afgeronde bodem past gewoon beter in mijn hand en zorgt voor een natuurlijker richtpunt voor mij. Het zijn kwaliteit onderdelen. Nighthawk en Wilson maken ook magwells met afgeronde bodem, en ik heb een zwarte aluminium van Wilson die ik een tijdje heb gebruikt, maar je betaalt er meer voor, voor dezelfde basisvorm en kwaliteit. Toch zijn ze ook een goede keuze voor een volledig stalen pistool waarop je wat gewicht wilt besparen.