Ik ben dol op vizieren met gouden korrel! Ze zijn pure klasse en het was interessant voor mij toen ik hoorde dat velen zeiden dat ze moeilijk te zien waren. Ik heb dat probleem nooit gehad, maar toen realiseerde ik me dat degenen die problemen hadden, binnenshuis schoten. Ik schiet buitenshuis, tenzij ik iets vanuit een raam dood, en daar gebruik ik een geweer voor.
De paar keer dat mijn pistool ter verdediging tevoorschijn is gekomen, zou ik nooit hebben gemerkt of het vizier er überhaupt was. Als ik mijn pistool voor coyotes op lange afstand heb gebruikt, ben ik erg dankbaar geweest voor goede vizieren. Glasvezelvizieren zijn prachtig, maar hebben helemaal geen klasse en kunnen kapot gaan. Tritium op het vizier is logisch, neem ik aan. Waar ik echt door ben weggeblazen, is het tritium-ring-glasvezel. Wauw. Dat springt eruit als een gek en hoewel het niet de stijl van de gouden korrel heeft, is het zeer, zeer nuttig. Ik geloof ook dat de "witte bal"-vizieren ook heel gemakkelijk te gebruiken zijn.