Wygląda to na powtarzające się uszkodzenia spowodowane niechlujnym ponownym montażem górnej części z niewspółosiowością łącznika, a moim przypuszczeniem byłoby, że podstawa prowadnicy pręta jest prawdopodobnie nieco za mała (lub była w pewnym momencie

), co pozwala na dodatkowy ruch / tolerancję dla niewspółosiowości, przynajmniej to zwykle było przyczyną podobnych uszkodzeń, które widziałem.
Próbując ponownie złożyć górną część z FLGR jako kompletną jednostkę, jeśli łącznik jest z tyłu (co często będzie robił naturalnie, jeśli nie przytrzymasz sprężyny / FLGR na miejscu, może się nieznacznie przesunąć względem ramy / kanału sprężyny:
View attachment 1813622
View attachment 1813623
Te zdjęcia są oczywiście przesadzone / zrobione w sztucznych warunkach (nie pod napięciem sprężyny na drugim zdjęciu, ponieważ nie chcę pasującego zużycia na moim własnym $hit

), ale jeśli FLGR jest niewspółosiowy, masz tak naprawdę dwa wyjścia... faktycznie napraw problem i wyrównaj FLGR lub po prostu potraktuj go po męsku i wielokrotnie uderzaj suwakiem w przód i w tył, aż zablokuje się w prawidłowej pozycji, a suwak w końcu się zsunie.
Ponieważ większość prętów prowadzących odrzut jest zwykle bardziej miękka niż suwak i rama, podstawa pręta prowadzącego może zacząć się dość mocno niszczyć bez większego zużycia widocznego na suwaku lub ramie - pręt prowadzący będzie po prostu nadal ponosił ciężar uszkodzeń (nieumyślnie zaciskając go, aż dopasuje się do kanału

).
Wygląda to na pracę kogoś, kto regularnie demontował i ponownie montował górną część, nie martwiąc się zbytnio o położenie łącznika i po prostu nasuwał górną część, uderzał nią kilka razy w przód iw tył, aż prowadnica pręta znalazła właściwą pozycję i zsunęła się z powrotem, i to był prawdopodobnie ich normalny proces ponownego montażu - prawdopodobnie nawet nie musieli tego robić zbyt mocno, prawdopodobnie tylko jedno lub dwa uderzenia za każdym razem przez okres kilku lat, a z czasem bardziej miękki pręt prowadzący, który został ściśnięty między suwakiem a ramą, stałby się dość brzydki, gdyby to była jednorazowa sprawa, prawdopodobnie zobaczyłbyś więcej dowodów na suwaku i ramie, dlatego mówię, że to było prawdopodobnie „normalne” dla tego gościa.
Prawdopodobnie rzadko faktycznie wyjmowali pręt prowadzący / całkowicie opuszczali suwak, więc uszkodzenia byłyby znacznie mniej zauważalne, gdyby kompletna górna część była razem, zwłaszcza jeśli nie poświęcał dużo czasu na patrzenie na łącznik / martwienie się o położenie łącznika.
~Augee