Dus, ik kan "een beetje" helpen. Ik heb een V9PKX-A-S (die nomenclatuur betekent dat het een commander-formaat is, gepoort, met een agressieve stalen grip van volledige grootte). En ik bezit alle vergelijkbare wapens die je noemde.
Ik zeg slechts een beetje omdat ik door een recente schouderoperatie niet kan schieten met het wapen. Dus ik kan alleen opmerkingen delen van het type bench-top review.
En in dat opzicht zal ik zeggen dat ik aangenaam verrast was door de bouwkwaliteit in elk opzicht. De pasvorm is perfect, strak en soepel. De afwerkingskwaliteit (DLC in mijn geval) is top. De trekker is in feite Atlas-kwaliteit. De bedieningselementen zijn scherp. Geen klachten of zelfs maar kleine ergernissen over de benchtop-kwaliteit van het wapen. Het kan zich meten met de beste wapens in mijn collectie. Het wapen is gebouwd als een tank.
Wat betreft de schietbaarheid, kan ik je alleen maar verwijzen naar rapporten van degenen die ze hebben. Er zijn tal van rapporten en daadwerkelijke video's van mensen die de wapens heel, heel goed afschieten op hun discord-kanaal. Interessant genoeg beschouwen de mensen die ze hebben en ermee schieten ze (en gebruiken ze) als snelle wapens in competitie-stijl. Ik wijs daarop omdat sommige van de eerdere beoordelingen hier de wapens meer als een duty-stijl bestempelden. Fwiw, ik vind het geen wapens in duty-stijl. Ze zijn zo ingesteld dat ze snel lopen, ze doen me meer denken aan Atlas dan aan welke andere bouwer dan ook.
Dus, over het algemeen, fwiw, ben ik een fan en Fowler staat op mijn shortlist van 2011's die ik momenteel nog toevoeg. (De andere namen die op mijn lijst "momenteel toevoegen" staan, zijn Infinity, Venom Custom, Atlas en nu Fowler - dus ik heb ze hoog in het vaandel. Er staan ​​andere namen op mijn algemene favorietenlijst; Hayes en Chambers om er een paar te noemen, maar ik heb de wapens die ik van hen wil al.).