1911 Firearm Addicts banner

Shadow System DR920, de geperfectioneerde gloch!

1.4K views 3 replies 3 participants last post by  jcc7x7  
#1 ·
Uiteraard geen Glock-man, ik bezit er een paar omdat iedereen met een stel handpistolen er een paar zou moeten hebben, net als het hebben van een Colt SAA of een S&W snubby. Ze zijn gewoon nodig in een pistolenverzameling. Deze DR 920 Elite is alles wat een Glock zou moeten zijn, behalve dat de trekker nog steeds waardeloos is (er een Timney in gezet, het is de beste Glock-trekker die ik tot nu toe heb gebruikt). De 1911/lage hoek gripadapter richt het pistool als een 1911 met een gebogen MSH, misschien iets hoger maar geweldig in vergelijking. Geweldige metalen nachtvizieren, verlichte slede, gripveranderingshoeken, niet alleen de grootte. Ik heb een holosun 407c op de mijne geplaatst, deze wordt direct gemonteerd. Vizieren zijn hoog genoeg om te gebruiken in het onderste 1/3 van het Holosun-venster. Een 15 lbs terugslagveer helpt me om de stip sneller terug op het doel te krijgen. Ik heb er verschillende X-ring groepen mee geschoten op 25 yds 1 1/2 tot 2". De mijne schiet echt goed. Tot op heden geen betrouwbaarheidsproblemen gehad. Misschien 2K erdoorheen tot nu toe. Geen tekenen van slijtage op de afwerking extern of intern nog. Als je een Glock-man bent en vizieren plaatst, koop dan de mos- of freesledes voor directe montage, laat gripmodificaties uitvoeren. Freeslede om hem te verlichten etc etc Je bent geld voor met het kopen van het Shadow-systeem Ik vind de mijne leuk. Slechte foto's maar moet er toch een inzetten! anders is het niet zo!

#4 ·
Ik organiseer een paar nachten per maand in de winter een Drills and Skills-avond in onze indoor schietbaan.
Het helpt mensen met een beetje "werk uit de holster" zonder buiten in het winterweer te zijn.

Ik heb gisteravond de DR gebruikt en hij deed alles wat ik hem vroeg te doen.
Heb een paar schoten van de vijftig die we hebben geschoten eruit gespoten.
Mijn fout, niet het pistool.
Trainen voor mij is verder gaan dan wat ik weet dat ik kan
Werken om de tijd te verkorten en de nauwkeurigheid te vergroten.

We hebben gisteravond alles vanuit dekking gedaan met EDC-draaguitrusting.

Ik beleef nog steeds veel plezier aan dit pistool.
Meestal zeg ik dat niet over een plastic fantastisch.