1911 Firearm Addicts banner

Staccato HD-bereikrapporten

13K views 45 replies 19 participants last post by  JT Lewis  
#1 · (Edited)
Ik weet dat er al te veel HD-threads zijn, maar ik dacht dat genoeg mensen misschien 50+ pagina's ___ willen overslaan en willen zien wat HD-eigenaren uit de range rapporteren. Dus, iedereen die een HD P4 schiet, kan zijn .02 opgooien als ze daar zin in hebben.

Ik begin met een eerste indruk op de range. Mijn optic plates komen woensdag aan, dus vandaag was het gewoon wat rondes erdoorheen pompen, kijken hoe het voelt en hopen op geen storingen. Ik heb mijn 24c onlangs verkocht, dus kan dat niet direct vergelijken, maar ik zal zeggen dat de HD vergelijkbaar schiet met de 24c, maar misschien iets minder agressief door het stalen frame.

- Geen storingen, ongeveer 450 rondes afgevuurd.

- Afgevuurd - 115 S&B, 124 Fiochi, 124 WIN NATO, 124 PMC. Gewoon wat ik bij de hand had.

- 2 Mecgar-magazijnen die erbij zaten en een paar oude, versleten Glock-magazijnen, 1 met de Glock +2-verlenging erop. Het was fijn om te weten dat oude G-magazijnen met veren die waarschijnlijk 5-10k rondes erdoorheen hebben, nog steeds perfect werkten en elke keer vergrendelden.

- De scherpe randen op de beverstaart die me opvielen bij het eerste hanteren van het pistool, waren afwezig tijdens het schieten, wat in tegenspraak is met wat Roger Berrera in zijn video zei. Ik kan alleen maar aannemen dat verschillende handen daar verschillend op zullen reageren.

- De onnozele plastic buffer is niet merkbaar tijdens het schieten, maar het irriteert me nog steeds. Ik hou niet van rammelende dingen.

- De terugstootimpuls is interessant. Ik had daar wat kleine inconsistenties, maar er staat een volgende range trip gepland voor woensdag om het uit te zoeken. Sommige magazijnen hadden die mechanische, langzamere 5" impuls, maar meestal was het die snelle, strakke impuls. De belangrijkste reden waarom ik meestal de voorkeur geef aan 4" pistolen. :unsure:

- Eén ding dat me altijd heeft gestoord, is als een pistool traag is bij het loslaten van de slede op een vol magazijn. Ik wil dat die kogel met autoriteit naar binnen wordt gedreven. In eerste instantie waren de Mecgar-magazijnen traag om die eerste kogel te strippen, maar alleen met de S&B-munitie, die puntiger is dan de andere die ik had meegenomen. De G-magazijnen waren in dat opzicht prima, ongeacht de munitie, en de dingen stabiliseerden zich gedurende de sessie, dus waarschijnlijk geen probleem. Ik vraag me af hoe een zwaardere veer in dit ding zou voelen.

- Iets waar ik meer range time mee moet krijgen, maar in eerste instantie weet ik niet zeker of ik de opnieuw ontworpen veiligheid, de plaatsing van de sledeontgrendeling, leuk vind. Ik begrijp dat ze altijd de meerderheid tevreden moeten stellen en de meeste mensen moesten beslissen - Grip verbreken of steunhand gebruiken. Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die de oorspronkelijke plaatsing van de sledeontgrendeling op Staccato's geweldig vond. Bij het herladen zorgde alleen al de lichte kanteling, waarbij ik mijn grip een klein beetje verbrak, ervoor dat ik de sledeontgrendeling effectief kon activeren met de duim van de sterke kant op P's/ XC's. Nu het dichterbij is, voelt het gewoon raar aan en ik stoot tegen de veiligheid, maar nog geen echt oordeel. Afgezien daarvan ben ik dol op de manier waarop de grip over het algemeen aanvoelt.

- Het is jaren geleden dat ik serieus met ijzers heb geschoten. Hoewel ik op een fiets reed en op doel was, kon ik niet kwantificeren hoeveel het pistool bewoog, terugkeer naar nul, zoals ik kan met een stip. De volgende sessie zal de RMR HD hebben.

- Over het algemeen zou ik in eerste instantie zeggen dat het een geweldig pistool is. Is het HET pistool? De tijd zal het leren.

Ik zal updaten na de volgende sessie.

#2 ·
Bedankt voor de write-up. Heb de HD overwogen als ik besluit mijn 2024 C te vervangen en de tijdschriftoptie was niet zo'n verkoopargument, aangezien ik het geluk had veel van de 15-rds te krijgen toen ik de C ophaalde. 100% eens met je over de "ratelfactor", want dat is een van de dingen die me altijd irriteren aan mijn USPC en P2000. Ben geïnteresseerd om meer te horen na je volgende sessie, want ik ben absoluut dol op de 2024 C en zijn rol als alles-in-één optie.

Hoe gemakkelijk is het veldstrippen met het terugslagsysteem? Er was een beetje een leercurve voor mij op de C tijdens de montage en om ervoor te zorgen dat de veer/stang correct uitgelijnd waren om weer in elkaar te zetten. Is de HD anders?

#5 ·
Bedankt voor de uiteenzetting. Overweeg de HD als ik besluit mijn 2024 C te vervangen en de tijdschriftoptie was niet zo'n verkooppunt, omdat ik het geluk had veel van de 15-rds te krijgen toen ik de C ophaalde. 100% eens met je over de "ratelfactor", want dat is een van de dingen die me altijd irriteren aan mijn USPC en P2000. Ik ben benieuwd om meer te horen na je volgende sessie, want ik ben absoluut dol op de 2024 C en zijn rol als alles-in-één optie.

Hoe gemakkelijk is het veldstrippen met het terugslagsysteem? Er was een beetje een leercurve voor mij op de C tijdens de montage en om ervoor te zorgen dat de veer/stang correct was uitgelijnd om weer te monteren. Is de HD anders?
Eh, veldstrippen vrij standaard. Ik veronderstel dat het terugslagsysteem en de loop een beetje slordiger passen en je moet de Ambi-glijdervrijgave een beetje vasthouden. Er is ook een gek klein veertje waar de glijdervrijgave in het frame gaat.

#6 ·
Niets over de trekker? Ik dacht dat dat het grootste punt van controverse was met dit ding, lol
Ik zou zeggen dat het meer 'squishy' is bij het oppakken, de reset is wat zwakker, maar echt een mooie breuk. De mijne mat 3,5, 3,5 en daarna 3,6. Misschien een stapje minder dan 2011 Staccatos, maar ik vind het prima.

#12 ·
Image
Ik heb er tot nu toe ongeveer 1700 patronen doorheen gejaagd. Dit pistool voldoet voor mij aan veel eisen. Ze hebben zowat al mijn klachten over de oude pistolen verbeterd/geüpdatet. De Macgar-magazijnen hebben feilloos gewerkt en lijken goed gebouwd te zijn.

Het uit elkaar halen in het veld is iets moeilijker, of moet ik zeggen anders dan bij een traditionele 2011. Het is echter nog steeds gemakkelijk en overzichtelijk.

De duimveiligheid is goed geïntegreerd en creëert geen hotspots voor mijn handen. Ik gebruik nog steeds mijn duim van mijn ondersteunende hand voor het herladen, omdat ik dat gewend ben, ook al bereikt mijn sterke duim de slede-ontgrendeling.

De RMR HD monteert mooi laag en is voor mij heel natuurlijk om op te pakken. Ik kan het gele omrande nachtvizier aan de voorkant missen en zou het niet bestellen als het geld zou besparen om het niet te krijgen.

Over het algemeen is het pistool een enorme winnaar voor mij. Ik begrijp waarom sommige traditionele 1911/2011-liefhebbers zich niet tot het pistool aangetrokken zullen voelen, maar alles werkt perfect voor mij.

#16 ·
View attachment 1714390
Ik heb er tot nu toe ongeveer 1700 patronen doorheen gejaagd. Dit pistool voldoet voor mij aan veel eisen. Ze hebben zowat al mijn klachten over de oude pistolen verbeterd/geüpdatet. De Macgar-magazijnen hebben feilloos gewerkt en lijken goed gebouwd.

Het uit elkaar halen in het veld is iets moeilijker, of moet ik zeggen anders dan een traditionele 2011. Het is echter nog steeds gemakkelijk en overzichtelijk.

De duimveiligheid is goed geïntegreerd en creëert geen hotspots voor mijn handen. Ik gebruik nog steeds mijn duim van mijn ondersteunende hand voor het herladen, omdat ik dat gewend ben, ook al bereikt mijn sterke duim de slede-ontgrendeling.

De RMR HD monteert mooi laag en is voor mij heel natuurlijk om op te pakken. Ik kan de gele omrande nachtvizier aan de voorkant missen en zou het niet bestellen als het geld zou besparen om het niet te krijgen.

Over het algemeen is het pistool een enorme winnaar voor mij. Ik begrijp waarom sommige traditionele 1911/2011-liefhebbers zich niet tot het pistool aangetrokken zullen voelen, maar alles werkt perfect voor mij.
Waardeer de post. Eens over het vizier aan de voorkant, als ik het pistool houd, zal ik het gewoon zwart maken.

Platen zijn aangekomen, de optic gemonteerd en nog eens 350 patronen erdoorheen gejaagd. Ik zal later een rapport plaatsen.
Image

#18 ·
Ik ben het zo ongeveer eens met alles wat EthanK zei.

Hoewel het een trage start was met deze lancering, ben ik op dit moment absoluut dol op dit pistool. Ik ben al lange tijd op zoek naar een veelzijdige 4" om mijn alles-in-één pistool te zijn. Mijn eisen werden in de loop der jaren erg specifiek en ronduit kieskeurig, en dit ding kan de winnaar zijn.

Een update over enkele van de onderwerpen van mijn eerste schietbaan sessie:

- Ik heb de terugslagbuffer sinds de eerste sessie niet meer horen bewegen. Heb hem nog niet schoongemaakt.

- De incidentele inconsistenties in de terugslagimpuls die ik noemde, lijken te zijn afgenomen, hij schiet vrij zacht voor een niet-geporteerde, niet-gecompenseerde 4". Moet er nog een paar soorten munitie doorheen halen om te zien wat hij het lekkerst vindt.

- De veiligheid, de locatie van de sledeontgrendeling was een interessante verandering. Kortom, het kostte gewoon een beetje oefening om de manier waarop ik de sledeontgrendeling activeer, licht te veranderen, nadat ik zo gewend was aan 2011's. Geen probleem ermee.

- Geen problemen met de sledeontgrendeling die de eerste kogel effectief naar binnen duwt. Moet aannemen dat nieuwe magazijnen, veren nu een beetje zijn ingelopen. Nog steeds benieuwd naar een iets zwaardere veer.

Nieuwe info:

- Nog eens 350 foutloze patronen afgevuurd, geen storingen, geen stops.

- Subjectief, maar ik vind dat hij er geweldig uitziet en zo goed in de hand ligt. Substantiëel. Solide.

- Ik kan meestal wel elk pistool oppakken en er goed mee schieten. Om de een of andere reden klikte het pas halverwege deze laatste sessie echt. Het is gewoon.... anders. Ik kijk erg uit naar de volgende sessie.

- Optiek montagesysteem is solide. Diepe snede. Platen hebben nokken die in de slede gaan, dus het hangt niet alleen af van schroeven. Platen zijn dun. Gewoon de lange schroeven gebruikt die bij de RMR HD zaten, die er perfect uitziet op de P4.

- Ik ben dol op de ingebouwde mag well. Ik ben dol op de magazijnen.

- Veel gepraat over de trekker online. Persoonlijk denk ik dat het onderwerp een beetje overgeanalyseerd is, maar het is zeker de moeite waard om op te merken dat het leeuwendeel van mijn patronen die de afgelopen 10-15 jaar zijn afgevuurd, door Glocks zijn gegaan, dus ik ben meer dan tevreden met de meerderheid van de 2011-type trekkers. Hoewel het misschien een lichte downgrade is ten opzichte van andere Staccato's, is het nog steeds een geweldige trekker. Ik moet gewoon wennen aan de langzamere reset.

- Slijtage van de slede op het frame is gelijk aan of beter dan de 18, of zo, Staccato's die ik heb gehad.

- Het is een stalen frame 4", dus ja, hij schiet snel.

Nog een paar meer gedetailleerde schietbeurten om er zeker van te zijn dat dit een blijvertje is, maar het ziet er goed uit.

#19 ·
Een paar aantekeningen van mijn recente schietbaanbezoek.

Volle Pmag 17 gl9 magazijnen lijken de slede vast te zetten bij het loslaten van de sledevergrendeling. Hij werkt prima vol als er een patroon in de kamer zit. Dit gebeurde niet met OEM Glock-magazijnen of Mec-Gar-magazijnen.

Ik heb een Glock-veiligheidsveer met verminderde kracht getest. Het had positieve resultaten door de korreligheid te verminderen en het totale trekgewicht te verminderen. Het doet me bijna wat spanning willen toevoegen aan de searveer voor een scherper breekpunt. Dit is de veer die ik heb gebruikt Reduced Power Firing Pin Safety Spring for Glock Pistols

#20 ·
Ik heb er vandaag weer 500 kogels doorheen gejaagd, en het ook aan andere jongens gegeven die ongeveer 250 kogels hebben geschoten. De beverstaart raakt een iets andere plek dan mijn andere pistolen, dus ik weet zeker dat ik daar een nieuw eeltplekje zal ontwikkelen. Maar het pistool heeft perfect gewerkt en de RMR HD was perfect afgesteld vanuit de fabriek. Daar heb ik helemaal niets aan veranderd.
Mijn enige kleine klacht is dat ik wou dat de duimveiligheid wat meer kracht vereiste om in te schakelen. Het is ongeveer perfect voor mij om hem uit te zetten, ik wou alleen dat het wat stugger was om hem weer aan te zetten. Ik heb nog geen problemen gehad met het per ongeluk weer op veilig zetten, dus het is meer een voorkeur.
Verder ben ik er nog steeds erg blij mee.

#21 ·
Ik heb er vandaag weer 500 doorheen gejaagd, en het ook aan andere jongens gegeven die ongeveer 250 schoten hebben gelost. De beverstaart raakt een iets andere plek dan mijn andere pistolen, dus ik weet zeker dat ik op die plek een nieuw eelt ga ontwikkelen. Maar het pistool heeft perfect gewerkt en de RMR HD was perfect afgesteld vanuit de fabriek. Daar heb ik helemaal niets aan veranderd.
Mijn enige kleine klacht is dat ik wou dat de duimveiligheid wat meer kracht vereiste om in te schakelen. Het is ongeveer perfect voor mij om hem uit te zetten, ik wou alleen dat het wat stugger was om hem weer aan te zetten. Ik heb geen problemen gehad met het per ongeluk weer op veilig zetten, dus meer een voorkeur.
Verder ben ik er nog steeds erg blij mee.
Standaard business voor Staccato wat betreft de veiligheid. Ik heb 2 P4's gekocht, een is zoals je beschrijft, de andere is lekker vlot.

#26 ·
Ik heb er vandaag weer 350 gekregen. Mijn kleine hotspot is nu helemaal verdwenen. Heb voorlopig een AIWB-holster gevonden dat voorlopig werkt. Heb het ook voor het eerst schoongemaakt en geen abnormale slijtagepatronen. Ik probeer nog steeds de juiste automatische helderheidsinstelling te vinden op de RMR HD die het beste voor mij werkt.

#28 ·
Tot 1500 patronen nu. Nog steeds niet schoongemaakt en besloten om er voor de sessie van vandaag geen olie op te smeren. Ik heb Blazer 115 en PPU 124 aan de mix toegevoegd. Nog steeds vlekkeloos. De passing van de slede op het frame is echt goed, begint te voelen als alle andere stalen frame Staccato's die ik heb gehad.

Terugkeer naar nul is vrij goed geweest. Veel gepraat over de trekker, maar de bottom line is dat het nog steeds een geweldige trekker is. Ik zal zeggen dat de P4 zeker wat zachter en vlakker schiet dan de 24C. Ik geef ook veel de voorkeur aan het P4 frame en de grip boven de 24C. Er is echter een afweging bij het vergelijken van de P4 met de P/XC grips. Die full size Staccato's zijn gemaakt voor mijn handen en ik verkies nog steeds de locatie van de bedieningselementen erop.

#30 ·
Ik had er niets over gepost omdat ik niet een van die gasten wilde zijn die het overal op internet verspreiden voordat Staccato de kans had om het goed te maken.

Toen ik de mijne kreeg, was de schroef van de rechter achterste greep gestript/beschadigd tijdens de installatie. Ik weet dat dit alleen cosmetisch is en de functionaliteit niet beïnvloedt, maar het stoorde me wel. Ik haalde de schroef eruit en ontdekte dat het greepgat en het framegat niet helemaal op één lijn lagen en dat ze een dremel hadden gebruikt op de binnenste bus om het passend te maken. Ik stuurde het op en minder dan een week later had ik het terug met een nieuwe bus en greepschroeven. Ik nam zelfs contact op met Buck en hij stelde me gerust dat dat niet had mogen gebeuren... hij nodigde me zelfs uit om een keer naar de fabriek en de ranch te komen. Heb het pistool vandaag teruggekregen en het ziet er veel beter uit. Staccato heeft geweldig werk geleverd en nu heb ik een contactpersoon in de garantieafdeling aan wie ik vragen kan stellen en hij heeft me net teruggeappt dat ik de RMR HD-plaat of de RMR-plaat zou moeten kunnen gebruiken als ik dat wil.

Bedankt

#31 ·
Ik haalde de schroef eruit en ontdekte dat het gaten van de grip en het frame niet helemaal overeenkwamen en dat ze een dremel op de binnenbus hadden gebruikt om het passend te maken.
Het hele project was duidelijk overhaast om klaar te zijn voor de lancering tijdens de shotshow, maar het klinkt alsof de meeste mensen erg tevreden zijn met de HD.

#37 ·
Ik heb de mijne vandaag meegenomen om de RMR HD die ik van mijn C2 heb gehaald, te nullen. Over het algemeen schiet hij net als mijn andere Staccato's. Ik kwam twee keer tegen dat de veiligheid opnieuw inschakelde door mijn grip; toen ik de veiligheid begon te berijden, verdween dat probleem. Ik vind de schuifontgrendeling aan de rechterkant wel fijn als ik eraan denk dat die er is :) De fabrieks-magazijnen werkten feilloos met AAC 124-grain FMJ en 124-grain HST's (mijn favoriete carry-munitie): ongeveer 200 rondes in totaal, 150 AAC en 50 HST. Het enige probleem dat ik tegenkwam, was dat een van mijn Glock-magazijnen de slede niet achteruit vergrendelde, maar het is van onbekende leeftijd en heeft een grote TTI-bodemplaat, dus meh, geen probleem.

Ik kan het "hotspot"-probleem zien dat sommige mensen bespreken met de "nieuwe" backstrap zonder gripveiligheid. Tegen het einde van de sessie van vandaag. Ik merkte dat mijn hand een beetje "zacht" werd waar hij aansluit op de backstrap; niets groots.

Ik ontdekte ook dat maandagochtend niet druk is, maar het oefenen van Bill-drills wordt afgekeurd door Range USA😈

Over het algemeen denk ik dat ik mijn C2 nog steeds iets beter schiet, maar ik ben van plan om de HD alleen te gebruiken om wat speciale tijd met hem door te brengen om te zien of het de moeite waard is om er een holster voor te kopen, of... hem in te ruilen of direct te verkopen. Als ik vandaag moest kiezen, zou het een holster zijn.

#39 ·
Ik denk erover om de p4.5 te kopen als ze uitkomen, maar ik ben benieuwd, is de magazijnontgrendeling van metaal of polymeer en, als het metaal is, heeft iemand overmatige slijtage op oem glock mags opgemerkt?
De magazijnontgrendeling is van metaal. Ik heb nog geen slijtage opgemerkt en Glock-magazijnen zijn goedkoop, dus ik zou me er geen zorgen over maken.

#42 ·
Ik weet dat er al te veel HD-threads zijn, maar ik dacht dat genoeg mensen misschien 50+ pagina's ___ willen overslaan en willen zien wat HD-eigenaren uit de range rapporteren. Dus, iedereen die een HD P4 schiet, kan zijn .02 cent inbrengen als ze daar zin in hebben.

Ik begin met een eerste indruk op de range. Mijn optic plates komen woensdag aan, dus vandaag was het gewoon wat rondes erdoorheen pompen, kijken hoe het voelt en hopen op geen storingen. Ik heb mijn 24c onlangs verkocht, dus kan geen directe vergelijking maken, maar ik zal zeggen dat de HD vergelijkbaar schiet met de 24c, maar misschien iets minder agressief vanwege het stalen frame.

- Geen storingen, ongeveer 450 rondes afgevuurd.

- Afgevuurd - 115 S&B, 124 Fiochi, 124 WIN NATO, 124 PMC. Gewoon wat ik bij de hand had.

- Afgevuurd 2 Mecgar mags die erbij zaten en een paar oude, versleten Glock mags, 1 met de Glock +2 extension erop. Het was fijn om te weten dat oude G mags met veren die waarschijnlijk 5-10k rondes erdoorheen hebben nog steeds perfect liepen en elke keer vergrendelden.

- De scherpe randen op de beverstaart die me opvielen bij het eerste hanteren van de pistool, waren niet aanwezig tijdens het schieten, wat in tegenspraak is met wat Roger Berrera in zijn video zei. Ik kan alleen maar aannemen dat verschillende handen er anders op zullen reageren.

- De goofy plastic buffer is niet merkbaar tijdens het schieten, maar het irriteert me nog steeds. Ik hou niet van rammelende dingen.

- De terugslagimpuls is interessant. Ik had daar wat kleine inconsistenties, maar een andere range trip staat gepland voor woensdag om het uit te zoeken. Sommige mags hadden die soort mechanische, langzamere 5" impuls, maar meestal was het die snelle, strakke impuls. De belangrijkste reden waarom ik meestal de voorkeur geef aan 4" pistolen. :unsure:

- Eén ding dat me altijd heeft gestoord, is als een pistool lui is bij het loslaten van de slede op een vol magazijn. Ik wil dat die kogel met autoriteit naar binnen wordt gedreven. In eerste instantie waren de Mecgar mags lui om die eerste kogel te strippen, maar alleen met de S&B ammo, die puntiger is dan de andere die ik meenam. De G mags waren in dat opzicht prima, ongeacht de ammo, en de dingen stabiliseerden zich gedurende de sessie, dus waarschijnlijk geen probleem. Ik vraag me af hoe een zwaardere veer in dit ding zou voelen.

- Iets waar ik meer range tijd mee moet doorbrengen, maar in eerste instantie weet ik niet zeker of ik de opnieuw ontworpen safety, de plaatsing van de slide release, leuk vind. Ik begrijp dat ze altijd de meerderheid moeten behagen en de meeste mensen moesten beslissen - grip verbreken of de ondersteunende hand gebruiken. Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die de originele plaatsing van de slide release op Staccato's geweldig vond. Bij het herladen maakte de lichte kanteling, waarbij ik mijn grip minimaal verbrak, het mogelijk om de slide release effectief te activeren met de duim van de sterke kant op P's/ XC's. Nu het dichterbij is, voelt het gewoon raar en stoot ik tegen de safety, maar nog geen echt oordeel. Afgezien daarvan ben ik dol op de manier waarop de grip over het algemeen aanvoelt.

- Het is jaren geleden dat ik serieus met ijzeren vizieren heb geschoten. Hoewel ik op de fiets zat en op doel was, kon ik niet kwantificeren hoeveel de pistool bewoog, terugkeer naar nul, zoals ik dat kan met een stip. De volgende sessie zal de RMR HD hebben.

- Over het algemeen zou ik in eerste instantie zeggen dat het een geweldig pistool is. Is het HET pistool? De tijd zal het leren.

Ik zal updaten na de volgende sessie.
Sorry, maar ik moet even mijn duit in het zakje doen.

Mijn vrouw vroeg me om de HD-P4 voor haar te kopen voor onze 45e verjaardag. Ik aarzelde een beetje vanwege de korte vizierradius, maar aangezien ze erop staat om Trijicon optics toe te voegen, is de vizierradius relatief irrelevant. Ik zat echter fout over de vizieren. Ik schoot ermee met open vizieren en was verbaasd hoe gemakkelijk het was om de vizieren te verwerven en ze consequent op 25 yards op het doel te plaatsen.

De trekker is een scherpe 3lb-8oz, en er waren geen storingen bij het voeden of afvuren, behalve dat de handmatige veiligheid na elke andere schot inschakelt als mijn vrouw ermee schiet. Ik schoot er drie mags mee en de zelfinschakelende veiligheid deed zich bij mij nooit voor. Dus ik keek toe hoe mijn vrouw opnieuw schoot en kon niet zien of haar rechterduim de veiligheid optilde of niet, maar ik monteer geen optics voordat ik terugga naar Staccato Vegas en mijn vrouw ermee laat schieten voor hun wapenmeester. We zullen over een maand of twee een reis naar Pahrump maken, dan zal ik verslag uitbrengen over de bevindingen.

Over het algemeen lijkt het een heel mooi stuk te zijn.

Image

#43 ·
Sorry, maar ik moet even mijn duit in het zakje doen.

Mijn vrouw vroeg me om de HD-P4 voor haar te kopen voor onze 45e verjaardag. Ik was een beetje terughoudend vanwege de korte vizierradius, maar aangezien ze erop staat om Trijicon-optiek toe te voegen, is de vizierradius relatief irrelevant. Ik zat echter fout over de vizieren. Ik schoot ermee met open vizieren en was verbaasd hoe gemakkelijk het was om de vizieren te vinden en ze consequent op 25 yards op het doelwit te plaatsen.

De trekkerdruk is een scherpe 3lb-8oz, en er waren geen voedings- of afvuurfouten, behalve dat de handmatige veiligheid na elke andere schot inschakelt als mijn vrouw ermee schiet. Ik schoot er drie magazijnen mee doorheen en de zelfinschakelende veiligheid deed zich bij mij nooit voor. Dus ik keek toe hoe mijn vrouw opnieuw schoot en kon niet zien of haar rechterduim de veiligheid optilde of niet, maar ik monteer geen optiek totdat ik terugga naar Staccato Vegas en mijn vrouw ermee laat schieten voor hun wapenmaker. We zullen over een maand of twee een reis naar Pahrump maken, dan zal ik verslag uitbrengen over de bevindingen.

Over het algemeen lijkt het een heel mooi stuk.

View attachment 1811370
Het lijkt erop dat haar duim onder de handmatige veiligheid zit, terwijl die erboven zou moeten zitten.

#45 ·
Ik zag een recensie waarin de man de veiligheid bij elke schot activeerde, sterk of ondersteunend. Hij reed de veiligheid niet en uit de video kon je hem niet zien raken. Hij beweerde dat het kwam doordat je met een hogere grip je duimen dichter bij de veiligheid kunt brengen en dat kan ik zien op mijn 4.5.