1911 Firearm Addicts banner

Uw specificaties voor de ultieme carry 1911

6.3K views 43 replies 33 participants last post by  El Perdido  
#1 ·
Als je een aangepaste 1911 voor carry zou kunnen hebben, hoe zou je hem dan specificeren en waarom? Grootte, loop, gripveiligheid, afwerking, trekkerlengte, etc.

#3 ·
Gov of commandant, Kart, EGW GS en ambi TS, zwakke kant afgeschoren. Chen magwell, geblauwd of Cerakote over park, ik hou ook van DLC en HC. Rogers semi-platte trigger van gemiddelde lengte. Voor- en achterbanden en bovenkant van de slede en andere esthetiek te bepalen door de bouwer. Rogers golfballen, Nedster wat hij wil, iemand anders wat ze ook doen. Rogers tier one sights tenzij Michiguns bouwt, dan wil ik graag een shield driver proberen.

#6 ·
Voor een 1911 ------ het is in mijn kluis. Ik hou van de 9x23 Win loop.... Wachten op het holster op dit moment.

#24 ·
#7 ·
Cimarron is gevestigd in Fredericksburg Texas, ongeveer 25 mijl van mijn Casita. Ze hebben onlangs een Commander-formaat 1911 uitgebracht met "one riot one ranger" roll marks op de slede.

Deze Cimarron 1911's zijn een andere weergave uit de Filippijnen. Met andere woorden, goedkoop en betrouwbaar.

Ik ben van plan er een te kopen om glad te strijken, de binnenkant te vervangen door hoogwaardige componenten en te laten voorzien van Armoloy.

Ik zou hem voor ongeveer duizend dollar of zo moeten kunnen binnenhalen.

#10 ·
Als je een custom 1911 zou kunnen laten bouwen om te dragen, hoe zou je hem dan specificeren en waarom? Grootte, loop, gripveiligheid, afwerking, trekkerlengte, etc.
Ik zou hem specificeren op basis van wat voor mij het beste werkt, daarvoor waren jaren van schieten, experimenteren met verschillende builds en bouwers nodig om te bepalen wat voor MIJ het beste werkt

Government of commander
Kart Loop
EGW gripveiligheid en ambi veiligheid met zwakke kant getrimd
Blued, cerakoat, DLC of hard chroom - verschillende afwerkingen hebben verschillende voordelen en hangen deels af van wie het pistool bouwt.
Middelmatige trekker, Greider of Rogers
Chen 2 opgelaste magwell

Tegenwoordig zou ik waarschijnlijk het NH IOS-systeem toevoegen, zodat ik de optie heb om te dragen met ofwel ijzeren vizieren of RDS.

• Like
Reactions: ElPadrino
#12 ·
Na dertig jaar een 1911-pistool te hebben gedragen, ben ik tot het volgende gekomen.
1. Lichtgewicht Officer's frame.
2. Kaliber .38 Super / 9MM
3. Opgelapte loop van 4 - 4,25 inch. 4" bull, 4,25 inch bus.
5. Checkering 25 of 30 LPI op de voorste band en op de afgeronde kont MSH.
6. Laag profiel Novak vizieren met een zwaluwstaart gouden stip vooraan.
7. Geanodiseerd frame, DLC op alle stalen onderdelen. gepolijste vlakken matte rondingen, Loopkap natuurlijk gelaten.
8. Wilson BP duimveiligheid, EGW gripveiligheid, Wilson BP slede stop.
9. Kartelingen bovenop de slede, laadkartelingen alleen aan de achterkant van de slede.
10. Korte aluminium trekker.
11. Cylinder & slide Rowell stijl hamer met bijpassende sear & diconnector.
12. Wilson BP magazijnontgrendeling.
13. Dubbele diamant cocabolo geblokte kolf.

#15 ·
Na dertig jaar een 1911-pistool te hebben gedragen, ben ik tot het volgende gekomen.
1. Lichtgewicht Officer's frame.
2. Kaliber .38 Super / 9MM
3. Ramped 4 - 4,25 inch loop. 4" bull, 4,25 inch bus.
5. Checkering 25 of 30 LPI op de voorste band en op de afgeronde kont MSH.
6. Laag profiel Novak-vizieren met een zwaluwstaart gouden stip vooraan.
7. Geanodiseerd frame, DLC op alle stalen onderdelen. gepolijste vlakken matte rondes, Loopkap natuurlijk gelaten.
8. Wilson BP duimveiligheid, EGW gripveiligheid, Wilson BP slede-stop.
9. Kartelingen bovenop de slede, greepkartelingen alleen aan de achterkant van de slede.
10. Korte aluminium trekker.
11. Cylinder & slide Rowell-stijl hamer met bijpassende sear & diconnector.
12. Wilson BP magazijnontgrendeling.
13. Dubbele diamant cocabolo geruite kolf.
Klinkt als een killer build! Heeft u foto's die u wilt delen?

#17 ·
4,25” loop
Stalen frame
Twee tinten afwerking
Ameriglo voorkant
Zwart gemaakte achterkant
Bobtail
Agressieve checkering aan de voorkant en achterkant van de grip
Enkelzijdige duimveiligheid met bijpassend profiel
Hoge gripveiligheid
Verzonken slede-stop
Ball cuts
Carry cuts
Platte bovenkant van de slede met pijlserraties
Ondersnijding trekkerbeugel
Dit is natuurlijk als ik maar één pistool zou kunnen hebben om te dragen. Ik heb er verschillende in deze configuratie en het is een winnaar in mijn boek.

#29 ·
Ik zou een Commander-glijbaan in roestvrij staal hebben met een 4 1/4 inch Briley-loop en -bus, op een lichtmetalen Caspian-frame met een fiberoptische vizier en een gewoon zwart achtervizier. Dit is het pistool dat Claudio Salassa van Briley voor mij zou bouwen. Checkerd frontriem en een scherpe 3 lb. trekker. Oh wacht: hij heeft het pistool al gebouwd. Het is mijn favoriete draagpistool, gedragen in een Galco concealable holster. Merkt het nauwelijks op mijn riem en voelt fantastisch aan in mijn hand.