Als je een aangepaste 1911 voor carry zou kunnen hebben, hoe zou je hem dan specificeren en waarom? Grootte, loop, gripveiligheid, afwerking, trekkerlengte, etc.
Dat zijn een paar mooie 1911's🔥5”, 45 ACP, Kart Loop, Harrison Ignition Kit, afgewerkt in DLC:
View attachment 1031571
View attachment 1031572
View attachment 1031573
View attachment 1031575
-Ray
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oké, dit wil ik. Dus ik zal het steunen. Waarschijnlijk mijn favoriete Colt.Voor een 1911 ------ het is in mijn kluis. Ik hou van de 9x23 Win loop.... Wachten op de holster op dit moment.
View attachment 1031608 View attachment 1031609
Ik zou hem specificeren op basis van wat voor mij het beste werkt, daarvoor waren jaren van schieten, experimenteren met verschillende builds en bouwers nodig om te bepalen wat voor MIJ het beste werktAls je een custom 1911 zou kunnen laten bouwen om te dragen, hoe zou je hem dan specificeren en waarom? Grootte, loop, gripveiligheid, afwerking, trekkerlengte, etc.
Klinkt als een killer build! Heeft u foto's die u wilt delen?Na dertig jaar een 1911-pistool te hebben gedragen, ben ik tot het volgende gekomen.
1. Lichtgewicht Officer's frame.
2. Kaliber .38 Super / 9MM
3. Ramped 4 - 4,25 inch loop. 4" bull, 4,25 inch bus.
5. Checkering 25 of 30 LPI op de voorste band en op de afgeronde kont MSH.
6. Laag profiel Novak-vizieren met een zwaluwstaart gouden stip vooraan.
7. Geanodiseerd frame, DLC op alle stalen onderdelen. gepolijste vlakken matte rondes, Loopkap natuurlijk gelaten.
8. Wilson BP duimveiligheid, EGW gripveiligheid, Wilson BP slede-stop.
9. Kartelingen bovenop de slede, greepkartelingen alleen aan de achterkant van de slede.
10. Korte aluminium trekker.
11. Cylinder & slide Rowell-stijl hamer met bijpassende sear & diconnector.
12. Wilson BP magazijnontgrendeling.
13. Dubbele diamant cocabolo geruite kolf.
Ziet er goed uit, 1911's!Mijn Vbob heeft alles wat ik nodig heb voor een draagpistool, behalve de vizieren. Ik ben nog aan het uitzoeken welke vizieren het beste voor mij werken (vizierhoogtes en -breedtes). Ik ben erg gecharmeerd van de Trijicon HD oranges die ik op mijn Baer heb.
View attachment 1031728
Omdat OP de parameters instelt.Ten eerste zou het geen 1911 zijn, maar een 2011. Waarom genoegen nemen met een enkele stapel als dat niet hoeft...
Mooie opstelling! Hoe schiet het?Counselor... Speciaal gebouwd rond de 9mm, verdwijnt wanneer nodig, en klaar voor de race! Veel plezier op platen.
View attachment 1031786
Ik kan een op maat gemaakte 1911 laten bouwen. Er is geen reden om dit te doen als Colt al maakt wat ik wil.Als je een aangepaste 1911 zou kunnen laten bouwen om te dragen, hoe zou je hem dan specificeren en waarom? Grootte, loop, gripveiligheid, afwerking, trekkerlengte, etc.
Niets mis met een klassieker!Ik kan een op maat gemaakte 1911 laten bouwen. Er is geen reden om dat te doen als Colt al maakt wat ik wil.
View attachment 1031844
Dat is een schoon, gefocust wapen. Erg mooi. Van wie is die duimveiligheid met lage hendel?5” .45 koolstofstaal, kobaltgrijs cerakote, 10-8 platte trekker, Harrison retro vizier, Korrel NS, ringhamer, Chen maxbevel MSH.
View attachment 1031996
EGW LL TS. Versmald.
View attachment 1032009