1911 Firearm Addicts banner
21 - 40 of 50 Posts
Met een goede riem ontworpen voor CCW, en een kwalitatieve holster, is het gemakkelijk om een full-size stalen 1911 te dragen.
Met een slappe walmart riem en een waardeloze gunshow holster, is het een ramp.

Image

Image
Ik hou ervan hoe je dat fiber optic voorvizier hebt toegevoegd. Op 73 heb ik alle hulp nodig die ik kan krijgen om een snel, goed vizierbeeld te krijgen.

Spring erin en haal er een! Zorg ervoor dat hij functioneert, en zoals aangegeven, koop een goede holster.

Over een paar maanden of een jaar merk je misschien dat je er een met andere opties wilt. Ga voor een iets hogere & wapen als je er een wilt. Ik heb geen moeite om een full-size 1911 te dragen. De Officer draagt ook goed.

Discussion starter · #25 ·
Spring erin en haal er een! Zorg ervoor dat hij werkt, en zoals aangegeven, zorg voor een goede holster.

Over een paar maanden of een jaar merk je misschien dat je er een wilt met andere opties. Ga voor een iets hogere & pistool als je er een wilt. Ik heb geen moeite om een full-size 1911 te dragen. De Officer draagt ook goed.
Ik heb er nu een Magnum Research op het oog.

Ik heb een Glock 43X met een optiek die ik best goed vind en die ik nu draag. Ik heb in het verleden twee Officer-sized 45's gehad... een STI Guardian en een Sig.
Ik word ouder en heb betere dingen om zesduizend dollar aan uit te geven dan aan een pistool. Misschien vergeet ik het gewoon.
Zoek een fatsoenlijke CCO, dat is een Commander-slide op een officer-sized frame. Verlicht enkele van de eigenaardigheden van een 3" model.
Spaart je geld tot je iets waardevols vindt

Discussion starter · #29 ·
Ik zag een SA Champion. De vermelding zegt dat deze een "Officer's cut" heeft. Is dat hetzelfde als een CCO?
Heeft de Champion het lichtmetalen frame?

Ik zag een SA Champion. De lijst zegt dat het een „Officer’s cut“ heeft. Is dat hetzelfde als een CCO?
Heeft de Champion het lichtmetalen frame?
Ik ben niet de scherpste in de schuur, maar ik geloof niet dat de lijst 'officer cut' vermeldde, maar eerder 'contour carry', verwijzend naar de bobtail ... IMHO.

Onder de 750 brengt u misschien in de problemen. Officieren 1911s in 45 zijn niet echt leuk om te schieten en staan bekend om betrouwbaarheidsproblemen. (Slede die het magazijn uitwerpt) 9mm officieren en defender-formaat pistolen zijn wat dat betreft veel beter.

Mijn beste aanbeveling zou zijn om te proberen een gebruikt Springfield Champion model of Colt Defender in 9mm te vinden.

De realiteit is dat er voor een draagwapen absoluut geen praktische reden is om naar pistolen van 2K plus te kijken, tenzij dat is wat u wilt. M1911A1s kostten de USG in de jaren 40 ongeveer 28-30 dollar per stuk, in 1946 kostten het government model en de commander op de commerciële markt ongeveer 35-40 dollar en ze werkten prima. Dat is ongeveer 620-700 USD. Ik zeg dat om dit te zeggen. Voor een werkgereedschap zou u iets in die prijsklasse gebruikt moeten kunnen vinden, hoogstwaarschijnlijk, maar helaas zullen uw opties beperkt zijn vanwege de manier waarop de markt is geworden.

Discussion starter · #32 ·
Hier is een fragment uit de advertentie:

“De Springfield Armory Champion is een roestvrijstalen “officer’s cut” 1911. Met de natuurlijke ergonomie van de 1911 en een compacte loop, is dit pistool een geweldige optie voor conceal carry of zelf-/huisverdediging. Gekamerd in .45 ACP, is dit pistool klaar om het doelwit hard te raken.

UPC ECOM00441656
Actie SEMI AUTOMATIC
Looplengte 4,00 LOOP
Kaliber .45 ACP
Capaciteit 8 RONDEN
Afwerking ZWART
Gewicht 1,6”

Ik herinner me dat de term “CCO” in dit topic werd genoemd. Verwijst dit naar dit?

Zoek jezelf een Springfield RO Elite Compact. Officer-formaat lichtgewicht frame en 4 inch bull barrel. Schiet en draagt geweldig!
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar dat punt ziet er erg goed uit op die 1911. Ik zou graag extra foto's en een gedetailleerde beschrijving van je uitrusting willen als je tijd hebt.

Hier ist een uittreksel uit de lijst:

„De Springfield Armory Champion is een roestvrijstalen „officer’s cut“ 1911. Met de natuurlijke ergonomie van de 1911 en een compacte loop, is dit pistool een geweldige optie voor verborgen dragen of zelf-/huisverdediging. Gekamerd in .45 ACP, komt dit pistool klaar om het doelwit hard te raken.

UPC ECOM00441656
Action SEMI AUTOMATIC
Barrel Length 4.00 BARREL
Caliber .45 ACP
Capacity 8 ROUNDS
Finish BLACK
Weight 1.6”

Ik herinner me de term „CCO“ die in dit topic werd genoemd. Verwijst die term hiernaar?
OOPA!!! Ik heb naar een andere beschrijving gekeken.
Ik heb nog nooit van de term „officer’s cut“ gehoord, maar dat pistool lijkt inderdaad hun Range Officer Champion te zijn. Het is een lichtgewicht officer met een 3,5-inch loop. @Uncle Bob verwees naar een CCO die een officer frame heeft – hetzelfde als in die lijst – maar een 4,25-inch loop. Hopelijk helpt dat.

@oldman Bryson
Ik heb een Springfield Champion Operator in .45 en hij presteert betrouwbaar. Ik heb de MIM-ontsteking en andere onderdelen onlangs vervangen door aanbiedingen van EGW en Wilson Combat om hem een beetje te upgraden. Makkelijk te verbergen en leuk om te schieten - daar ben je het waarschijnlijk mee eens.
Image

Ik heb persoonlijk nooit veel geluk gehad met compacte 1911's.... Degene die ik probeerde waren kieskeurig met munitie en voelden qua gewicht niet goed aan. Ik droeg uiteindelijk een Sig Sauer C3, waar ik dol op was van 2009 tot 2023, toen ik om gezondheidsredenen lichter moest gaan.

OOPA!!! Ik keek naar een andere beschrijving.
Ik heb de term "officer's cut" nog nooit gehoord, maar dat pistool lijkt inderdaad hun Range Officer Champion te zijn. Het is een lichtgewicht officer met een 3,5-inch loop. @Uncle Bob verwees naar een CCO die een officer's frame heeft - hetzelfde als in die lijst - maar een 4,25-inch loop. Hopelijk helpt dat.
En de slede

Ik heb persoonlijk nooit veel geluk gehad met compacte 1911's .... Degene die ik probeerde waren kieskeurig met munitie en voelden qua gewicht niet goed aan. Ik droeg uiteindelijk een Sig Sauer C3 die ik van 2009 tot 2023 geweldig vond, toen ik lichter moest gaan vanwege gezondheidsredenen.
Ik wou dat Sig Sauer een 9mm versie van de C3 maakte
Ik denk dat ik geluk heb gehad wat dat betreft. Ik heb twee CCO's en een Officer's model. Ik heb nooit problemen gehad met mijn Officer, maar Yost heeft eraan gewerkt, dus... .

Ik draag 1911's in full-size staal en lichtgewicht commanders. Een DeSantis Mad Max IWB lederen holster maakt het discreet dragen erg comfortabel.

21 - 40 of 50 Posts