1911 Firearm Addicts banner

Eindelijk een SP-01 Bull bij de horens gevat!

2.3K views 23 replies 16 participants last post by  Tree Hugger  
#1 · (Edited)
Eindelijk kon ik een van mijn Grail-pistolen opsporen voor een ongelooflijke ruil. Ik moet de grepen nog vervangen en hem laten aanpassen voor een optiek. Hopelijk kan ik ervan genieten voordat ik het volgende achterna ga.

Wijziging:
Het is een CZ SP-01 Bull Shadow SAO.

Ik was opgebrand door mijn carrière in de verzekeringen en ben gaan werken bij een schietbaan/winkel. Door veel klanten te ontmoeten, kreeg ik de kans om alles te schieten waar ik van droomde. Ik voelde me aangetrokken tot CZ's met metalen frame en 2011's.

Ik ben dol op 2011's vanwege de triggers, maar niets kan het gevoel in de hand van een CZ met palm swell grepen evenaren. Wat het gevoel betreft, geef ik de voorkeur aan het gevoel van de standaard Sp-01 boven het Shadow 2 frame. De Bull Shadow SAO in het bijzonder, stelt me in staat om de rechte trigger te hebben met de CZ ergo's waar ik van hou.

Ik was een andere site aan het bekijken en merkte de advertentie voor de ruil op en de persoon was op zoek naar een 2011 voor competitie. Ik had zowel de 4,25” als de 5” inch Prodigies, dus ik dacht dat ik een ruil zou voorstellen, in de verwachting dat deze zou worden afgewezen. De CZ kostte me een 5” Prodigy met 3 magazijnen en een Swampfox Justice II optiek.

Mijn visie met het pistool is om het te laten aanpassen voor een optiek en opnieuw te laten afwerken. Ik neig naar Hard Chrome, maar begrijp dat het steeds moeilijker wordt om een bedrijf te vinden dat het nog doet. Het krijgt palm swell grepen voor LOK. Ik kan het naar MK3 firearms sturen voor hun single stage trigger job.

Ik heb er ongeveer 300 rondes mee geschoten en ben er net zo dol op als mijn XC.

Attachments

#2 ·
Ik gok dat dit een CZ Bull Shadow is, gebaseerd op de onderwerpregel.

Kun je ons meer info hierover geven, waarom het je heilige wapen is, wanneer je interesse voor het eerst opkwam, wat je ervoor geruild hebt... ALLES?!

Het is een hele tijd geleden dat ik een "discussie" met zo'n freakishly lage hoeveelheid inhoud heb gezien.

#3 ·
  • Like
Reactions: Watchgunner
#4 ·
#6 ·
Ik heb tot nu toe 6 CZ's herbouwd met Cajun Kits. Ik hou niet van de vorm van hun triggers, dus ik koop de Armory Craft tactical Sports trigger. Het zet het pistool om in SAO. Op een heb ik het extra metaal weggevijld om de double action terug te krijgen. Lok heeft een paar mooie grips.

#8 ·
Eindelijk kon ik een van mijn Grail-pistolen opsporen voor een ongelooflijke ruil. Ik moet de grepen nog vervangen en hem laten aanpassen voor een optiek. Hopelijk kan ik ervan genieten voordat ik achter het volgende ding aan ga.

Wijziging:

Ik was opgebrand door mijn carrière in de verzekeringen en ben gaan werken bij een schietbaan/winkel. Door veel klanten te ontmoeten, kreeg ik de kans om alles te schieten waar ik van droomde. Ik voelde me aangetrokken tot CZ's met metalen frame en 2011's.

Ik ben dol op 2011's vanwege de triggers, maar niets kan het gevoel in de hand van een CZ met palm swell grepen evenaren. Wat het gevoel betreft, geef ik de voorkeur aan het gevoel van de standaard Sp-01 boven het Shadow 2 frame. De Bull Shadow SAO in het bijzonder, stelt me in staat om de rechte trekker te hebben met de CZ ergo's waar ik van hou.

Ik was een andere site aan het bekijken en merkte de advertentie voor ruil op en de persoon was op zoek naar een 2011 voor competitie. Ik had zowel de 4,25" als de 5" inch Prodigies, dus ik dacht dat ik een ruil zou voorstellen, in de verwachting dat deze zou worden afgewezen. De CZ kostte me een 5" Prodigy met 3 magazijnen en Swampfox Justice II optiek.

Mijn visie met het pistool is om het te laten aanpassen voor een optiek en opnieuw te laten afwerken. Ik neig naar Hard Chrome, maar begrijp dat het steeds moeilijker wordt om een bedrijf te vinden dat het nog doet. Hij krijgt palm swell grepen voor LOK. Ik kan hem naar MK3 firearms sturen voor hun single stage trigger job.

Ik heb er ongeveer 300 patronen doorheen gejaagd en ben er net zo dol op als op mijn XC.
Ik ben eigenlijk best wel dol op de CZ Shadow ergo's. Erg mooie aankoop. Er zijn hier een paar aanbevelingen voor winkels die de chromen afwerking nog steeds doen. Ik zou het graag op die CZ zien. Afwerking op de slede zou geweldig passen.

#9 ·
CZ maakt een geweldig pistool. Ik ben altijd al benieuwd geweest naar het model dat je hebt, maar heb nooit de kans gehad om er een te schieten. Mijn kinderen hebben een paar Shadow 2's en een Tactical Sport Orange. Beide modellen voelen geweldig aan, samen met geweldige vizieren en triggers. Ook erg nauwkeurig. Voor mij voelen ze kwalitatief hoogwaardiger aan dan hun prijs.

#10 ·
Ik mocht met een Bull Shadow van een vriend van CZ Custom schieten. Indrukwekkende schutter. Qua afwerkingen zou je kunnen kijken naar Wright Armory. Zij hebben het overgenomen waar Robar NP3 gebleven was. Ze noemen het NT7 en NT7+. Ik overweeg er een te laten behandelen. Ze doen intern en extern. CGW en ik ben er zeker van dat CZ Custom zal frezen voor een punt.

#13 ·
Wauw, wat een vondst. Die staat ook zeker op mijn lijst! Ik heb een SP01 tactical en ik ga er ofwel echt geld aan uitgeven, of proberen een SP01 Shadow te vinden. Hoe graag ik de Shadow 2 ook mag, iets aan de SP01 tovert nog steeds een glimlach op mijn gezicht. Het is alsof het de perfecte maat pistool is, terwijl de Shadow 2 misschien een beetje te groot is, lol

#17 ·
Erg mooi!

CZ Custom doet geweldig werk aan CZ-pistolen en ze bouwen ook een aantal geweldige eigen pistolen, zoals de A01.

Ik heb gisteren nog met mijn A01-LD Limited 357Sig geschoten. Bull barrel en alles.

Het pistool is ongelooflijk… temt de kogel echt en is zo accuraat. :cool:

De exacte afwerking die ik zoek. Het is prachtig!!!

#19 ·
Eindelijk kon ik een van mijn Grail-pistolen opsporen voor een ongelooflijke ruil. Ik moet de grepen nog vervangen en hem laten aanpassen voor een optiek. Hopelijk kan ik ervan genieten voordat ik achter het volgende ding aan ga.

Wijziging:

Ik ben dol op 2011's vanwege de triggers, maar niets kan het gevoel in de hand van een CZ met palm swell grepen evenaren. Wat het gevoel betreft, geef ik de voorkeur aan het gevoel van de standaard Sp-01 boven het Shadow 2-frame. De Bull Shadow SAO in het bijzonder, stelt me in staat om de rechte trekker te hebben met de CZ ergo's waar ik van hou.

Ik was aan het rondkijken op een andere site en merkte de advertentie voor ruil en de persoon was op zoek naar een 2011 voor competitie. Ik had zowel de 4,25" als de 5" inch Prodigies, dus ik dacht dat ik een ruil zou voorstellen in de verwachting dat deze zou worden afgewezen. De CZ kostte me een 5" Prodigy met 3 magazijnen en Swampfox Justice II optiek.

Mijn visie met het pistool is om het te laten aanpassen voor optiek en opnieuw te laten afwerken. Ik neig naar Hard Chrome, maar begrijp dat het steeds moeilijker wordt om een bedrijf te vinden dat het nog doet. Hij krijgt palm swell grepen voor LOK. Ik kan hem misschien naar MK3 firearms sturen voor hun single stage trigger job.

Ik heb er ongeveer 300 patronen doorheen gejaagd en ben er net zo dol op als op mijn XC.
Gefeliciteerd. Ik ben een grote CZ75-fan. DA/SA geweldig om te dragen. Zelfs de 2075 RAMI schiet recht met een zachte terugslagimpuls. Geniet ervan.

#21 ·
Erg leuk! Ik heb een P-01 bekeken bij onze lokale L&M Farm and Fleet. Ze hebben een emmerverkoop in de herfst. Vorig jaar waren handvuurwapens inbegrepen. 20% korting. Ik hoop dat dit jaar hetzelfde geldt.
Ik gebruik dagelijks een P-01 met Cajun kit standaardpakket, korte reset kit, armory craft trigger. Ik raad het ten zeerste aan.

#23 ·
Heb je het werk zelf gedaan? Of heb je het naar hen gestuurd?
Een vriend heeft het voor me gedaan. Ik was bereid hem ermee te laten knutselen, hij was bereid het te doen. Ik had hem aan andere wapens zien werken, dus ik dacht: wat kan mij het schelen. Ik heb ook LOK-grepen en Night Fision-vizieren toegevoegd.