1911 Firearm Addicts banner

Which gun do you think will make the best USPSA competition pistol?

Laugo Alien vs. Atlas Artemis vs. Staccato XL

3 reading
20K views 73 replies 47 participants last post by  Sundevil827  
#1 ·
W bitwie o niekompensowane pistolety do zawodów, kto zwycięży??? Chociaż jestem nowy w strzelaniu i strzelaniu sportowym, nie jestem zwolennikiem półśrodków. Mój pierwszy pistolet, zakupiony w październiku 2022 roku, to Nighthawk Custom Chairman. Ale w miarę jak rosła moja obsesja na punkcie tego sportu, znalazłem się w świecie podwójnych magazynków i rozpoczęły się moje poszukiwania „właściwego” pistoletu.

Teraz, jak wielu z was, którzy są mądrzejsi ode mnie, już wie, jest zbyt wiele właściwych pistoletów, a właściwy pistolet jest często zastępowany przez najnowszą kochankę. Kupiłem Staccato XL z zamiarem rywalizacji w USPSA i zakochałem się. Pistolet jest celny, przewidywalny i świetnie się z niego strzela. Wystrzeliłem z niego około 2000 nabojów bez żadnych awarii i z dużą ilością uśmiechów. Moje grupy nadal się zwężają, czego można się spodziewać po oswojeniu, a moje losowania są bardziej spójne. Spust jest wspaniały, ściana wyraźnie zdefiniowana, a reset dobry (nie świetny, ale dobry). Moją jedyną skargą jest to, że ktoś z małymi dłońmi, jak ja, ma trudności z chwytem i jeszcze trudniej jest sięgnąć do zwalniacza magazynka.

Ale… będąc kimś, kto nie potrafi zostawić tego w spokoju, postanowiłem złożyć zamówienie na Atlasa, który według wszystkich relacji znacznie podnosi wszystkie pozytywne cechy XL, dodając swój udział dodatkowych pozytywów. Zamawianie od Atlasa było wspaniałe, a oni podnoszą wspaniałą obsługę klienta Nighthawk o kilka stopni wyżej dzięki bardzo spersonalizowanym interakcjom i poradom. Spodziewam się, że mój Artemis przewyższy XL o lata świetlne, częściowo dzięki spersonalizowanemu dopasowaniu, w tym krótkiemu, super lekkiego płaskiemu spustowi, lepszym uchwytom i wymianie podpórki kciuka zatrzymania suwaka.