Heeft iemand een goede oplossing bedacht om al je tijdschriften georganiseerd te houden, zodat je ze gemakkelijk kunt uitkiezen als je naar de schietbaan gaat? Ik bewaar mijn pistolen in mijn kluis aan hangers en alle range bags/rugs/cases elders. Ik neem een grote Midway range bag mee naar de schietbaan met alles wat ik in de verschillende vakken ga schieten. Momenteel bewaar ik de tijdschriften in de doos of tas die bij elk pistool werd geleverd, maar dat is een gedoe en soms kom ik niet met alle juiste tijdschriften naar de schietbaan.
Ik heb een handige manier nodig om alle verschillende tijdschriften voor verschillende pistolen te organiseren, zodat ik weet wat ik nodig heb, maar ze niet allemaal zomaar door elkaar zitten in de tas of de kluis. Zoiets als een compartimentele doos of twee waarmee ik gemakkelijk kan pakken wat ik nodig heb.
Ik heb 1911's in 4 kalibers en ook meerdere andere niet-1911 pistolen. Mijn 1911's houden niet allemaal van dezelfde tijdschriften. Ik gebruik bijvoorbeeld andere tijdschriften in mijn full-size pistolen dan in mijn commander- en officer-formaat.
Heeft iemand iets bedacht?
Ik heb een handige manier nodig om alle verschillende tijdschriften voor verschillende pistolen te organiseren, zodat ik weet wat ik nodig heb, maar ze niet allemaal zomaar door elkaar zitten in de tas of de kluis. Zoiets als een compartimentele doos of twee waarmee ik gemakkelijk kan pakken wat ik nodig heb.
Ik heb 1911's in 4 kalibers en ook meerdere andere niet-1911 pistolen. Mijn 1911's houden niet allemaal van dezelfde tijdschriften. Ik gebruik bijvoorbeeld andere tijdschriften in mijn full-size pistolen dan in mijn commander- en officer-formaat.
Heeft iemand iets bedacht?