1911 Firearm Addicts banner

Ideeën voor tijdschriftopslag

7.3K views 24 replies 20 participants last post by  simonp  
#1 ·
Heeft iemand een goede oplossing bedacht om al je tijdschriften georganiseerd te houden, zodat je ze gemakkelijk kunt uitkiezen als je naar de schietbaan gaat? Ik bewaar mijn pistolen in mijn kluis aan hangers en alle range bags/rugs/cases elders. Ik neem een grote Midway range bag mee naar de schietbaan met alles wat ik in de verschillende vakken ga schieten. Momenteel bewaar ik de tijdschriften in de doos of tas die bij elk pistool werd geleverd, maar dat is een gedoe en soms kom ik niet met alle juiste tijdschriften naar de schietbaan.
Ik heb een handige manier nodig om alle verschillende tijdschriften voor verschillende pistolen te organiseren, zodat ik weet wat ik nodig heb, maar ze niet allemaal zomaar door elkaar zitten in de tas of de kluis. Zoiets als een compartimentele doos of twee waarmee ik gemakkelijk kan pakken wat ik nodig heb.
Ik heb 1911's in 4 kalibers en ook meerdere andere niet-1911 pistolen. Mijn 1911's houden niet allemaal van dezelfde tijdschriften. Ik gebruik bijvoorbeeld andere tijdschriften in mijn full-size pistolen dan in mijn commander- en officer-formaat.
Heeft iemand iets bedacht?

#2 ·
Ik label de bodemplaat met verschillende kleuren verf voor verschillende kalibers (rood voor .40, wit voor .45, groen voor 9mm). Ik bewaar ze met de bodemplaat naar boven in de kleine witte dozen waarin Brownells onderdelen verzendt, en bewaar deze vervolgens in een lade.

Ik kan in één oogopslag zien voor welk kaliber, pistool en magazijn het is.

#5 · (Edited)
#7 ·
Ik bewaar mijn magazijnen gestapeld in de kluis, dus mijn opties zijn beperkt. Het "Economy of Ammo" principe laat me met één pool van KimPro full size 45 1911, één pool van KimPro compact 45 1911, één pool van Metalform 9mm 1911, één pool van Colt/Magpul 5.56/300AAC AR, één pool van Colt 9mm AR en één pool van PRI/Stoner 6.8SPC AR. Al het andere is 2 magazijnen voor de verschillende draag- en novelty pistolen. Gelukkig heb ik maar één magazijn (promag) dat niet universeel werkt. Ron

#21 · (Edited)
Plano 3600....bewaart ook 10 ronde 45 magazijnen.

Image

Voor elke 1911 heb ik een Plano-doos voor bewezen magazijnen en een andere Plano-doos voor originele onderdelen, grepen en wat dan ook. Ik bewaar ook vervangende veren en schroeven voor de volgende wissel. Houdt de zaken echt georganiseerd per pistool als je dingen zo vaak verandert als ik in de loop der jaren heb gedaan.

#22 ·
#23 ·
De magazijnen die ik momenteel niet gebruik, worden in een plastic voedselopbergzak gegooid, die op een plank wordt gegooid met veel andere spullen die momenteel niet worden gebruikt.

Magazijnen die ik op de schietbaan gebruik, worden op de herlaadbank gestapeld totdat het tijd is om ze via de loop te laden en te lossen.

Mags voor dienst en dragen gaan waar ze het meest nodig zijn.

• Like
Reactions: cgff and FWoo45
#24 ·
De magazijnen die ik momenteel niet gebruik, worden in een plastic voedselopbergzak gegooid, die op een plank wordt gegooid met veel andere dingen die momenteel niet worden gebruikt.

Magazijnen die ik op de schietbaan gebruik, worden op de herlaadbank gestapeld totdat het tijd is om ze via de loop te laden en te lossen.

Duty- en draagmagazijnen gaan waar ze het meest nodig zijn.
Korte vraag! Hoe laad je via de loop??? Ik moet het weten ;)

#25 ·
Ik gebruik stuff it sacks van Wilderness Tactical, verschillende kleuren voor verschillende tijdschriften, gemakkelijk op te bergen, gemakkelijk te pakken en in de range bag te gooien, vrij goedkoop.

Ik heb een rode zak voor EHBO-spullen.

• Like
Reactions: cgff and FWoo45