1911 Firearm Addicts banner
61 - 80 of 92 Posts
Heb wat Handleit-grips binnen en wat nieuwe munitie om te proberen. Beide pistolen zijn gestart met Win 9mm Nato-munitie, maar ik heb er geen kunnen krijgen, maar ik kon wel wat Speer 124gr TMJ krijgen.

Mijn zoon heeft 500 patronen door zijn platypus gejaagd en ik heb 500 patronen door mijn p09 gejaagd. Geen problemen met beide pistolen of munitie. Hij kan niet wachten om 21 te worden. lol

Een beetje goede vader/zoon tijd

Ja, op de Shot Show. Wat werd tentoongesteld was hun extreem agressieve stekelpatroon. Denk aan de agressieve metalen grip van Cheely. Het pistool zou niet bewegen in je hand.

Het was te scherp om op de huid of onder kleding te dragen, omdat het zou blijven haken en kleding zou scheuren. Ik ben er een aan het bouwen met de normale stekeltextuur voor verborgen dracht.

Kan iemand mij vertellen of er een gereedschapsloze geleidestang is voor een commander met een bull barrel? Ik heb bij Dawson Precison gekeken en alleen de lengte van de overheid gevonden. Ik sta op het punt een commander met een bull barrel te bestellen, maar de tweedelige geleidestang is voor mij een dealbreaker.

61 - 80 of 92 Posts