1911 Firearm Addicts banner
21 - 40 of 55 Posts
Ik heb 2 NHC's gehad, een Talon II en een Heine PDP (ik denk dat dat de naam was). Het was de enige custom .45 die ik heb geschoten die echt anders aanvoelde. Ik ben nu in de 2011's, dus Atlas is mijn favoriet, maar NHC maakt geweldige wapens. Niet alleen show-speeltjes. En hun vakmanschap is top.

Mijn lokale wapenwinkel verkoopt NHC-wapens en als je naar het wapen kijkt dat RDS-klaar is, zie je niet eens de naad in het frame. Het is waanzinnig schoon.
PB

Omdat de enige die ik heb gehanteerd mijn Falcon is, ga ik daarvoor. Het is uitstekend!
View attachment 1596760
Mooie Hawk.
Een waardig pistool voor een aantal van de schoonheden van @Gripwright.

De eerste keer dat ik een Falcon hier zag. Het had een aantal functies die me echt aanspraken.

Ik heb mijn bestelling voor een Falcon geplaatst en afgewacht... enigszins geduldig.
Het was het wachten waard.

Image

Het grappige is dat de Falcon mijn tweede bestelde Nighthawk was, maar de eerste die arriveerde.

De TRS-Comp duurde even voordat hij klaar was.

Het is ook een verdomd solide schutter geweest.

Image

Image

Slechts mijn $.02

Ik heb meer dan 24.000 patronen door mijn Sandhawk geschoten en schiet met succes in de USPSA open minor divisie. Ik ben echt dol op het pistool, ik vertrouw het, het werkt uitzonderlijk goed en ik heb nog geen probleem ervaren... maar er zijn een paar kleine kritiekpunten:

• De afwerking is niet zo duurzaam als een DLC- of geanodiseerde coating. Niet het einde van de wereld, je hoeft het niet te koesteren, maar een holster zal het eraf wrijven.

• Competitie magazijnen (Atlas & MBX) zullen contact maken met de toevoerhelling en na verloop van tijd erosie op de hoek veroorzaken. Ik heb geen voedingsproblemen gehad, maar het is zeker zichtbaar met het blote oog. NH raadt aan om de toevoerhelling te profileren/iets in te korten om dit te verhelpen.

• De gripveiligheid functioneert perfect. Zozeer zelfs dat je tijdens agressief vuren, als je grip verschuift, een zogenaamde hammer follow krijgt. Je kunt NH vragen om het voor je vast te zetten als je wilt, of een ranger band gebruiken.

• Het aanbevolen onderhoudsschema van de terugslagveer is 1.500 patronen. Nogmaals, het is een slijtage-item van $7 op een pistool van $6.000 - het kost me meer aan benzine om van en naar de schietbaan te gaan dan een veer... maar het is vermeldenswaard dat andere bouwers een langere levensduur hebben bedacht.

• De magazijnontgrendelingsknop is aan de kleine kant en er zijn geen extra opties om van de custom shop te profiteren. Kost wat extra training om er snel mee te worden. Anderen hebben een grotere verscheidenheid aan opties of op zijn minst boren/tappen voor een verlengde knop.

View attachment 1596683
View attachment 1596685 View attachment 1596684
Prachtig pistool en indrukwekkend aantal patronen erop, ga zo door!

Mijn enige Nighthawk is de Combat special.
Ik geniet echt van de functies en natuurlijk de pasvorm en afwerking. Mijn enige probleem is dat het de pistool van iemand anders is, uiteraard die van Clint, maar het is een beetje een probleem voor mij dat ik probeer contact mee te maken.

In 45acp denk ik niet dat de Nighthawk Predator genoeg liefde krijgt. Ik heb er al eens mee geschoten en het was geweldig. Ik wil graag een double stack 9mm, dus ik zou de Sandhawk kiezen, en ik zou waarschijnlijk 2 carry 1911's kiezen, één in 9mm en 45acp, evenals 1 10mm 1911. Dus voeg een Commander Agent in 45 en een Counselor in 9mm toe, en een Firehawk in 10mm.

Eerst het laatste deel
Houden ze qua prestaties stand - ja, zonder twijfel, ik heb een NH GRP 9mm die meer dan 30.000 rondes heeft en gewoon blijft tikken. Ik vervang de terugslagveer en stel de extractor elke 10.000 rondes af en hij heeft nog nooit een hik gehad. Net een cursus afgerond waarin we ongeveer 700 rondes op een dag hebben geschoten en het was heet en vies - geen enkele storing.
Ik vertrouw mijn leven aan NH toe, ze maken prachtige vuurwapens, ze hebben de beste klantenservice in de branche en ze zijn gelijkgestemde patriottische Amerikanen en ik voel me goed bij het uitgeven van geld aan hen. Ik heb nogal wat Hawks in de stal met een paar builds onderweg.

Mijn favoriete modellen:
Treasurer
Falcon
Counselor
Warhawk
T3
T4

Ik heb de GRP of Trooper niet vermeld omdat ik ze meer als een startpunt beschouw om een ​​geweer te bouwen. Momenteel heb ik een custom Trooper besteld met handgestippelde slede etc. Het enige negatieve dat ik over NH vind, is de doorlooptijd. Ik wacht liever op een goed gebouwd pistool dan dat ik snel een slordig pistool krijg.
Succes 👍 View attachment 1596508
Wat zie je als de verschillen tussen de t4 en de Warhawk?

Wat zie je als de verschillen tussen de t4 en de Warhawk?
Mijn Warhawk (Costa compact) CCO heeft een 4,25” loop en grove voorste laadgroeven. Mooie falcon magwell en mijn favoriete rode fiber vizier.
Ik moest een eendelige magwell toevoegen aan mijn T4, hij heeft een bull loop en verschillende voorste sleufsneden.
Kan echt niet klagen over het toevoegen van de magwell omdat NH zowat alles doet wat je wilt, ik heb mijn T4 gebruikt gekocht.
Beide pistolen roteren in mijn carry-opstelling. Ik vond de Warhawk zo leuk dat ik een commander heb besteld volgens mijn specificaties op basis van dat model en ik ben er dol op.
Je kunt geen van beide kanten verkeerd doen, ik hou gewoon echt van de styling van de Warhawk

NHC maakt geweldige handpistolen, en als je een geweldig mooi handpistool wilt, zijn ze een geweldige optie. Als je een wedstrijdhandpistool wilt, is Atlas de koning IMHO van semi-custom 2011 wedstrijdgeweren. Ze zijn gebouwd voor competitie.

Nighthawk maakt een mooier pistool dat zeer goed gemaakt en functioneel is.

YMMV

PB

21 - 40 of 55 Posts