1911 Firearm Addicts banner
21 - 31 of 31 Posts
O, mijn fout, je hebt gelijk
Ik weet dat deze thread een jaar oud is en ik hou echt van mijn oudere STIs, maar een vriend heeft een da Night Stalker gekocht en lijkt te denken dat die net zo goed is als zijn STIs. PSA had ze in de aanbieding voor $599, dus ik heb weer een pistool gekocht dat ik NIET NODIG heb. Ik heb er al een Holosun EPS voor besteld en zolang hij een schroefdraadloop heeft, dacht ik eraan er een compensator op te schroeven. Weet iemand wat er het beste uitziet en presteert?

Hoewel ik geen 2011-enthousiasteling ben, zou ik Amerikaans of een Amerikaanse bondgenoot kopen. Turkije steunt Hamas in Gaza.
Ik heb NOOIT eerder geluk gehad met Turkse wapens en ik hou echt van mijn oudere STI's, die in Texas zijn gemaakt, maar ik heb de dobbelstenen gegooid en zal MISSCHIEN een redelijk fatsoenlijk pistool hebben. Sinds COVID heb ik verschillende S&W's en Rugers moeten terugsturen voor garantie. ALLE Amerikaanse fabrikanten pompen nu gewoon zo snel mogelijk spullen uit zonder rekening te houden met de kwaliteit.

Hoewel ik geen 2011-liefhebber ben, zou ik Amerikaans of een Amerikaanse bondgenoot kopen. Turkije steunt Hamas in Gaza.
Kwam de Daily Deal bij PSA bekijken en bijna de single stack gekocht.... Dit was een frisse herinnering aan waar het geld naartoe zou gaan

21 - 31 of 31 Posts