1911 Firearm Addicts banner

SW1911TA vs Springfield

• Springfield

Votes: 10 63%
  • S&W

Votes: 6 38%

SW1911TA vs. Springfield Loaded Operator

10K views 23 replies 17 participants last post by  FWoo45  
#1 ·
Hé jongens, ik wil een andere 1911 kopen en ik probeer te beslissen tussen deze twee. Welke vinden jullie leuk en waarom? Elk pistool staat hieronder. Beide hebben Trijicon nachtvizieren, ambi-veiligheid en rails. De Springfield heeft geen front strap checkering, maar de S&W wel. Ik heb ook gehoord dat de Springfield zijn slede in Brazilië laat maken, maar wilde dit verifiëren, aangezien dit een grote afknapper zou zijn. Laat me weten wat jullie denken.

#2 ·
Ik weet niet zeker waar SW tegenwoordig staat qua kwaliteit, maar ze hebben, tenzij de dingen zijn veranderd, externe extractoren, wat voor mij een dealbreaker is.

#4 ·
De Springfield-smederijen komen uit Brazilië. Ik geef de voorkeur aan de Springer boven de S&W omdat ik interne extractoren veruit verkies boven externe extractoren. Problemen met interne extractoren kunnen worden verholpen door niet-wapensmeden, maar wij gewone mensen kunnen weinig tot niets met externe extractoren. Dat gezegd hebbende, S&W heeft jaren geleden bedacht hoe ze externe extractoren op de juiste manier moesten maken, dus ze hebben weinig problemen. Toch wil ik de optie hebben om mijn extractoren naar wens af te stellen.

#16 ·
De Springfield-smeedstukken komen uit Brazilië. Ik geef de voorkeur aan de Springer boven de S&W omdat ik interne extractoren veruit verkies boven externe extractoren. Problemen met interne extractoren kunnen worden verholpen door niet-wapensmeden, maar wij gewone mensen kunnen weinig tot niets met externe extractoren. Dat gezegd hebbende, S&W heeft jaren geleden bedacht hoe ze externe extractoren op de juiste manier moesten maken, dus ze hebben weinig problemen. Toch heb ik graag de optie om mijn extractoren naar wens af te stellen.
S&W had externe extractoren nog niet onder de knie toen ze hun 3e generatie pistolen maakten in kalibers groter dan 9 mm. Ik stuurde 4 van mijn pistolen terug naar hen vanwege problemen met het extraheren. Ze hebben er nooit een van laten werken tot een niveau dat ik ze erg vertrouwde. Ik verkocht die wapens.

Zoals je zegt, kan de eigenaar van een degelijke 1911 met een interne extractor ze geweldig laten werken.

#6 ·
Ik waardeer al jullie input, ik heb meer om over na te denken. Ik ga deze week naar mijn LGS voor training, dus ik zal proberen naar alle Springfields te kijken die ze hebben en met de jongens daar te praten en ze ernaar te vragen. Nogmaals bedankt.

#13 ·
Het hangt af van de leeftijd van de Springer. Ze hebben een paar jaar geleden de hele productie naar de VS verplaatst.

De getextureerde kartelingen en de externe extractor op de S&W zijn voor mij een no-go.
Weet je of er een manier is om te verifiëren dat dit model volledig in de VS is gemaakt? Het is een beetje een dealbreaker om een ​​zo duur wapen op buitenlandse bodem te laten maken.

#18 ·
Ik vind de TRP leuk, ik heb de mijne naar de custom shop gestuurd voor een aantal upgrades, ter waarde van ongeveer $600. Het is nu een van de mooiste 1911's die ik ooit heb gehad.

View attachment 370577
Ik vind het leuk dat je de Forward Serations hebt verwijderd....heb daar zelf over nagedacht.

Nee, wat betreft wat het beste is....ik geef toe dat ik een SA TRP en een 2e generatie Lwt Compact heb....hoogstwaarschijnlijk het aanbod van SA voor een CCO.....Beide zijn onberispelijk geweest.

Wat ik dagelijks draag....S&W Pro Series Subcompact 1911 en ik heb er nog nooit een probleem mee gehad.

Karsten

#15 ·
Mijn US SA Operator heeft een serienummer met NM-prefix.
SA 1911's met een aluminium frame hebben de prefix LW.
Custom shop-pistolen hebben de prefix CMG, iets. Ik weet dat het 3 letters zijn lol.

Braziliaanse pistolen hebben BRAZIL op het frame gestempeld en geen NM-prefix.
Geweldig, bedankt! Ik zal het deze week bekijken als ik ga.

#20 · (Edited)
Ik heb op S&W gestemd, mooi schieten en degenen die ik heb gehad, zijn ultra betrouwbaar geweest.
Ik heb een tijdje een S&W E Seris SC gehad, nooit een probleem, ook erg nauwkeurig. De enige keer dat ik de klantenservice van S&W heb gebruikt, was om magazijnen te kopen voor een 3913 en grepen voor een 640.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat beide een slechte keuze zijn. Als het SA-model dat u noemde de nieuwere versie MC Operator was geweest, had ik zo gestemd. Mooi pistool, maar een andere behandeling van de voorkant dan de meeste anderen,
Ga voor je eerste keuze.

#21 · (Edited)
Ik heb een paar echt behoorlijke S&W 1911's gehad. Ik denk dat ze een beetje onderschat zijn imo. Zoals Steve uit Allentown zei, vrijwel geen problemen met de externe extractors. Ik en een paar andere smeden geloven dat de externe extractor een superieur ontwerp is als het gaat om extractie en uitwerping.

De esthetiek is wat de echte traditionalisten afschrikt. Ook de beleidswijzigingen bij Springfield in de afgelopen jaren, evenals de achteruitgang in QC en CS, zoals vermeld door SimonP, hebben mijn kijk op hen de afgelopen jaren sterk beïnvloed. Twijfelachtig of je veel problemen zult hebben, zo ja...

#22 ·
Ik heb een paar echt behoorlijke S&W 1911's gehad, ik denk dat ze naar mijn mening een beetje onderschat zijn. Zoals Steve uit Allentown zei, vrijwel geen problemen met de externe extractors.. Ik en een paar andere smeden geloven dat de externe extractor een superieur ontwerp is als het gaat om extractie en uitwerping.

De esthetiek is wat de echte traditionalisten afschrikt.. Ook de beleidswijzigingen bij Springfield in de afgelopen jaren, evenals de achteruitgang in QC en CS, zoals vermeld door SimonP, hebben mijn kijk op hen de afgelopen jaren sterk beïnvloed. Twijfelachtig of je veel problemen zult hebben, zo ja, van beide...

De meeste S&W's die ik heb gehad, hadden een semi-strakke tot strakke pasvorm van de slede op het frame, de vergrendelingen van de loop zijn over het algemeen redelijk behoorlijk.. Echt moeilijke keuze voor mij, maar deze keer ga ik voor S&W...
Ja, ik heb eerder over QC-problemen gehoord en nu ik ze weer hoor, ben ik sceptisch. Ik zal er morgen een paar bekijken en met de jongens in de winkel praten, dus ik zal zien hoe dat gaat. Ik waardeer ieders reacties.

#23 ·
Hé jongens, dus ik wil een andere 1911 kopen en ik probeer te beslissen tussen deze twee. Welke vinden jullie leuk en waarom? Elk pistool staat hieronder. Beide hebben Trijicon nachtvizieren, ambi veiligheid en rails. De Springfield heeft geen checkering op de voorkant van de greep, maar de S&W wel. Ik heb ook gehoord dat de Springfield zijn slede in Brazilië laat maken, maar wilde dit verifiëren, want dit zou een grote afknapper zijn. Laat me weten wat jullie denken.
Beide hebben hun "eigenaardigheden", maar aangezien ik jaren geleden een Springfield combat commander had, heb ik onlangs een range officer en de Range Officer Champion (LWC) in 9 mm gekocht. Erg blij met beide, niet de beste ter wereld, maar voor de prijs werken ze prima. Er wordt VEEL met mijn nieuwe (9 mm LWC) geschoten en volgend jaar ga ik misschien voor de Operator in 9 mm. Ik ben nog steeds dol op mijn 45's, maar de 9 is iets minder belastend op mijn leeftijd.

Sorry, maar de enige Smith's die ik heb of zal bezitten, dateren uit de jaren 70 of eerder.

Attachments